Fireshow to wspaniały sposób urozmaicenia każdej imprezy weselnej. Profesjonalnie wykonany pokaz łączy w sobie spektakularne umiejętności posługiwania się różnorodnymi płonącymi rekwizytami z elementami pirotechniki oraz motywów żonglerskich. Całość wykonywana jest w unikatowych strojach oraz z idealnie dobraną muzyką, dzięki czemu występ pozostaje na długo w pamięci oraz robi ogromne wrażenie. Pokazy wykonywane są przez najczęściej nagradzanego artystę Polskiej sceny fireshow, docenionego między innymi w półfinale programu telewizyjnego "Mam Talent".
Polecam przepiękne retro auta do ślubu wv t2 ,,ogórek,, posiada 8 miejsc, skórzana tapicerka jedyny taki w województwie i jako jeden z niewielu w Polsce. Mercedes W110 - piękny biały , dostojny klasyk Alfa Romeo cabrio hmm... cóż więcej pisać? Dostojność, prezencja, wygoda , to tylko trzy główne zalety tego auta. Samochód posiada 6 wygodnych miejsc. AUTO W RAZIE ZAŁAMANIA POGODY W TRZY MINUTY ZAMIENIA SIĘ W AUTO KRYTE. Samochody wynajmuję z kierowcą. Cena ustalana jest indywidualnie Przybliżony koszt usług to 800zł. W cenie zawarte są -obsługa kierowcy - przyjazd do Pana Młodego, Pani młodej, kościoła lub USC , domu weselnego - czas na foto - 80 km trasy Przy wynajęciu dwóch aut promocja.
Zapraszam do zapoznania się z moją ofertą zdjęć Ślubnych. Portfolio można zobaczyć na stronie: www.piotrwojcik.org.pl OFERTA ŚLUBNA 2018r Pakiet I "MINI" I. fotoreportaż od ceremonii ślubu (Kościół, Urząd Stanu Cywilnego) do pierwszego tańca (do 2h godzin na weselu). II. zdjęcia pamiątkowe z rodziną i znajomymi III. 150 najlepszych obrobionych fotografii w pełnej rozdzielczości zapisanych na płycie DVD IV. dojazd do 30km w cenie Za dopłatą ⦁ fotoreportaż z przygotowań i błogosławieństwa - płatne za każdą godzinę pracy fotografa Pakiet II I. fotoreportaż od ceremonii ślubu (Kościół, Urząd Stanu Cywilnego) do pierwszego tańca (do 2h godzin na weselu). II. zdjęcia pamiątkowe z rodziną i znajomymi III. 250 najlepszych fotografii w pełnej rozdzielczości IV. Pendrive ze zdjęciami V. plener w innym dniu (praca fotografa do 5 godzin) VI. dojazd do 50km w cenie Za dopłatą ⦁ sesja narzeczeńska (praca fotografa do 3 godzin) ⦁ fotoreportaż z przygotowań i błogosławieństwa - płatne za każdą godzinę pracy fotografa ⦁ wysokiej jakości foto książka w formcie ok 30x20cm, 60 stron (cena uzależniona od indywidualnych oczekiwań: rodzaju okładki, grubości papieru czy wielkości foto książki) Pakiet III I. Reportaż z przygotowań i ceremonii zaślubin (kościół/USC) oraz przyjęcia weselnego do godziny 1:00: -fotografowanie podczas przygotowań (goście, detale, zakładanie sukni, makijaż i fryzjer, błogosławieństwo, wyjazd, bramy itp. -fotografowanie w trakcie ceremonii (przyjazd pod kościół lub USC, podpisanie aktu, cała ceremonia z przysięgą, wyjście z kościoła, życzenia) -fotografowanie na przyjęciu (przyjazd, powitanie młodej pary, toast, pierwszy taniec, zabawa, tort, oczepiny i wszystkie atrakcje do 1:00 w nocy) II. 400 najlepszych fotografii z uroczystości, wszystkie obrobione w wysokiej rozdzielczości. III. Pendrive ze zdjęciami w eleganckim etui IV. Krótki plener w dniu ślubu na życzenie Pary Młodej (np. plener z autek które zostało wypożyczone na okoliczność ślubu) V. Dojazd do 80km w cenie Za dopłatą: ⦁ sesja narzeczeńska ⦁ reportaż z poprawin, praca fotografa do godziny 20.00 ⦁ praca drugiego fotografa podczas przygotowań i uroczystości w kościele/USC do 4 godzin ⦁ wysokiej jakości foto książka w formcie ok 30x20cm, 60 stron - od 300zł (cena uzależniona od indywidualnych oczekiwań: rodzaju okładki, grubości papieru czy wielkości foto książki) ⦁ plener w innym dniu (praca foografa do 8 godzin) ⦁ surowe pliki RAW z wszystkich wybranych zdjęć Pakiet IV I. Reportaż z przygotowań i ceremonii zaślubin (kościół/USC) oraz przyjęcia weselnego do godziny 1:00: -fotografowanie podczas przygotowań (goście, detale, zakładanie sukni, makijaż i fryzjer, błogosławieństwo, wyjazd, bramy itp. -fotografowanie w trakcie ceremonii (przyjazd pod kościół lub USC, podpisanie aktu, cała ceremonia z przysięgą, wyjście z kościoła, życzenia) -fotografowanie na przyjęciu (przyjazd, powitanie młodej pary, toast, pierwszy taniec, zabawa, tort, oczepiny i wszystkie atrakcje do 1:00 w nocy) II. Krótki plener w dniu ślubu na życzenie Pary Młodej (np. plener z autek które zostało wypożyczone na okoliczność ślubu) III. Plener w innym dniu IV. Foto książka o wymiarach ok 30x30 lub 30x20, 60 stron z wybranymi przez Was zdjęciami z uroczystości i pleneru (wszyskie szczegóły dotyczące wykończenia fotoksiążki, rodzaju papieru czy ilości zdjęć do indywidualnego ustalenia) V. 500 najlepszych fotografii z uroczystości i pleneru, wszystkie obrobione w wysokiej rozdzielczości. VI. Pendrive ze zdjęciami w eleganckim etui VII. Dojazd do 100km w cenie Za dopłatą: ⦁ sesja narzeczeńska (około 50 fotografii poddanych obróbce, w wysokiej rozdzielczości) ⦁ reportaż z poprawin, praca fotografa do godziny 20.00 ⦁ praca drugiego fotografa podczas przygotowań i uroczystości w kościele/USC do 4 godzin ⦁ dodakowe foto książki lub albumy - cena uzależniona od indywidualnych oczekiwań - do ustalenia ⦁ surowe pliki RAW z wszystkich wybranych zdjęć Pakiet V I. Sesja narzeczeńska (około 50 fotografii poddanych obróbce, w wysokiej rozdzielczości) II. Reportaż z przygotowań i ceremonii zaślubin (kościół/USC) oraz przyjęcia weselnego do godziny 1:00 -fotografowanie podczas przygotowań (goście, detale, zakładanie sukni, makijaż i fryzjer, błogosławieństwo, wyjazd, bramy itp. -fotografowanie w trakcie ceremonii (przyjazd pod kościół lub USC, podpisanie aktu, cała ceremonia z przysięgą, wyjście z kościoła, życzenia) -fotografowanie na przyjęciu (przyjazd, powitanie młodej pary, toast, pierwszy taniec, zabawa, tort, oczepiny i wszystkie atrakcje do 1:00 w nocy) III. Krótki plener w dniu ślubu na życzenie Pary Młodej (np. plener z autek które zostało wypożyczone na okoliczność ślubu) IV. Całodniowy plener w innym dniu V. 3 szt Foto książki Jedna o wymiarach do wyboru ok 30x30 lub 30x20, 60 stron z wybranymi przez Was zdjęciami z uroczystości i pleneru. Dwie foto książki formatu ok 30x20, 40 stron z wybranymi przez Was zdjęciami z uroczystości i pleneru które można podarować rodzicom jako piękny prezent. VI. 700 najlepszych fotografii z uroczystości i pleneru, wszystkie obrobione w wysokiej rozdzielczości. VII. Pendrive ze zdjęciami w eleganckim etui VIII. Dojazd do 120km w cenie Za dopłatą: ⦁ reportaż z poprawin, praca fotografa do godziny 20.00 ⦁ praca drugiego fotografa podczas przygotowań i uroczystości w kościele/USC do 4 godzin ⦁ surowe pliki RAW z wszystkich wybranych zdjęć Pakiet VI - "Szyty na miarę" Proponuję również pakiet indywidualnie dostosowany do wymagań klienta. Jeżeli żaden z pakietów nie spełnia Waszych oczekiwań – proszę o kontakt. Możecie wybrać z poszczególnych pakietów dowolne elementy, tak aby spełnić Wasze oczekiwania co do ilości fotografii, formy ich przekazania, czy czasu pracy Waszego fotografa ślubnego. Pakiet "Plener ślubny" Pakiet „PLENER” to sesja plenerowa w dowolnie wybranym dniu z wyjątkiem soboty. Jako Wasz fotograf chętnie zaproponuję ciekawe lokalizacje na sesję plenerową. Jestem również otwarty na Wasze sugestie co do innych miejsc. W pakiecie otrzymujecie: ⦁ do 8 godzin pracy fotografa w plenerze ⦁ sesja zdjęciowa w wybranych kilku lokalizacjach ⦁ 60 fotografii w pełnej rozdzielczości zapisanych na płycie DVD.
VIDEO CENTRUM to firma z ugruntowaną pozycją na rynku usług wideofilmowania i fotografii. Długoletnie doświadczenie w branży (działamy od 1991r.) i najlepszy sprzęt (rejestracja i montaż w technice HD) pozwala na zaspokojenie wysokich wymagań naszych klientów. Oferujemy Państwu wykonanie filmu i fotografii z uroczystości rodzinnych, szkoleń, konferencji bankietów itp. Zapewniamy wysoki standard usług, pełną mobilność, jesteśmy otwarci na Wasze sugestie i propozycje. Dysponujemy sprzętem najwyższej jakości w technice high definitions (HD) (kamera Sony PMW 200 XDCam) i dużym doświadczeniem w realizacji nawet najbardziej nietypowych zleceń klientów. Wykonujemy realizacje wielokamerowe, także z zastosowaniem kranu kamerowego i innych potrzebnych urządzeń (np; liniowa rejestracja dźwięku, dron itp). Proponujemy Państwu fotografię studyjną, reportaże i plenery, także w inne dni niż uroczystość. Zdjęcia oddajemy w postaci albumu lub fotoksiążki. Wykonujemy także kalendarze z wybranym przez Państwo zdjęciem. Zapewniamy profesjonalną i szybką realizację zamówień oraz ambitne podejście do każdego zlecenia.
Wynajme dodge klasyka sportowego dla młodej pary ,cena za usługę do domówienia się ,przed zawiezieniem .
Witam Państwa. Na początek Uprzejmie Proszę przeczytać informacje o mnie do końca opisu ! :-) Fotografia , to moja pasja od kilku lat ... ukochałam sobie tą dziedzinę, bo jest nieprzewidywalna. Wolność tworzenia, niepowtarzalność.. zaskakuje, bawi i wzrusza jednocześnie. Każde zdjęcie, które wychodzi z aparatu, jest można powiedzieć swego rodzaju spuścizną, która zostaje w Państwa albumach czy na dyskach, to jest niesamowite dawać ludziom cząstkę siebie.. " patrz oczyma, fotografuj sercem.. " Szanowni Państwo preferuje kontakt telefoniczny 781-963-963 Zapraszam Pozdrawiam Serdecznie Anna W. Fotografia :-)
Zespół muzyczny „TANGO” z Wałbrzycha to dwie osoby: Kobieta (solistka - wodzirej gra na organach, saksofonie) mężczyzna (solista -muzyk - gra na organach, akordeonie ) o ciekawych i wesołych usposobieniach. Bawimy rzeszę ludzi już od kilkunastu lat. Posiadamy bardzo szeroki wachlarz repertuaru. Potrafimy rozweselić i rozbawić swoimi pomysłami , prowadzeniem różnorodnych zabaw- konkursów. Gramy utwory znane i lubiane dla każdej grupy wiekowej. Wybierając zespół muzyczny „TANGO” to 100% gwarancji na udaną zabawę, wesele, studniówkę, bal sylwestrowy, imprezę okolicznościową.
Oferujemy oprawę muzyczna imprez takich jak: wesela, bale, festyny, bankiety, wszelkiego rodzaju imprezy okolicznościowe, itp. Zespół działa od kilku lat. Szybko i łatwo dopasowuje się do charakteru imprezy, dobierając odpowiedni repertuar. Dbamy o dobrą zabawę i zadowolenie odbiorców naszej muzyki. Staramy się aby spotkanie z zespołem pozostawiło w pamięci wspomnienie uczestnictwa w udanej tanecznej imprezie.Demo wysyłamy na email (zdjęcia,księga gości,komentarze itp.)na stronie internetowej http://www.zespolfx.com.pl http://www.zespolfx.com.pl/ksiega.html https://www.facebook.com/zespolmuzycznyfx Zapraszamy. Pozdrawiamy.
Witam serdecznie Od kilku lat zajmuję się wynajmem samochodów do ślubu przez ten czas zdążyłem dobrze poznać ten biznes i wymagania klientów za priorytet stawiam sobie pełną satysfakcję pary młodej cechuję mnie wysoka kultura osobista oraz punktualność. Mam do zaoferowania cztery auta Mercedes W110 śnieżnobiały z 1963 roku 750zł/za całość Mercedes W115 ciemnogranatowy z 1975 roku 650 zł za całość Jaguar XJF biały/ecrue z 1989 roku 700 zł za całość Mercedes W120 Ponton 1000 zł za całość Pełna prezentacja foto/video na naszej stronie www.mercedes-retro.pl lub www.autodoslubuwarszawa.pl zapraszam i pozdrawiam Sławomir Jan Więcej szczegółów dostępne na stronie: www.mercedes-retro.pl Telefon kontaktowy: 605145839
Jesteśmy profesjonalną firmą świadczącą usługi w zakresie filmowania oraz fotografowania: ślubów, wesel, komunii, studniówek, uroczystości rodzinnych i innych. Reportaż rozpoczynamy od filmowania przygotowań w domu (powitanie gości, Błogosławieństwo), następnie przyjazd do Kościoła , ceremonię ślubną, życzenia gości weselnych, przyjęcie weselne. Jesteśmy otwarci na Wasze sugestie, propozycje i oczekiwania, którym zawsze staramy się sprostać.
Oferujemy Państwu wynajem limuzyny z eleganckim kierowcą na przejazd weselny. Do wyboru macie Państwo białego Jaguara XF oraz czarne BMW 5. Koszt wynajmu auta na 5h - 800 zł Dalsze dojazdy oraz przedłużenie limitu godzin wyceniane indywidualnie. Na specjalne życzenie przygotowujemy dekoracje aut. Zapraszam na nasz fanpage na Facebook. Tam znajdą Państwo więcej informacji, zdjęć oraz możliwości uzyskania zniżki. W razie pytań zapraszam również do kontaktu telefonicznego - 503 977 512.
Zespół Joyland to cover band, który zapewnia obsługę muzyczną wszelkiego rodzaju imprez takich jak: eventy, bankiety, bale, studniówki, wesela. Występujemy w pięcioosobowym składzie (wokalistka, gitara, bas, klawisze, perkusja), ale na życzenie klienta możemy poszerzyć zespół o dodatkowe instrumenty, np. sekcję dętą lub wokalistów. W naszym repertuarze znajdą Państwo największe przeboje polskiej i zagranicznej muzyki rozrywkowej począwszy od ponadczasowych standardów lat 60tych po najnowsze hity panujące na listach przebojów. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować się do każdego rodzaju imprezy. Zapewniamy również profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie oraz obsługę konferansjerską również w języku angielskim.
Wita serdecznie zespół SPECIAL posiadamy CIĘŻKI DYM!! Kontakt z zespołem: tel: 608-753-389 www.zespol.weselnie.pl special@onet.eu https://www.facebook.com/ZespolNaWeseleSpecial https://www.youtube.com/channel/UC_aZo6uqbGy555hgECLB5Kg/videos Jesteśmy sumienni, precyzyjni, skłonni do konwersacji. Oferujemy obsługę muzyczno – konferansjerską: - Przyjęć weselnych - Bali sylwestrowych i karnawałowych - Studniówek - Uroczystości rodzinnych - Festynów - Dancingów - Komunii i każdych innych uroczystości na których zapragną państwo dobrze się bawić. Zapewniamy własne, najwyższej klasy nagłośnienie, także liniowe, wystarczające do nagłośnienia dużych sal i plenerów. Posiadamy własne oświetlenie sceniczne w tym: ruchome głowy, lasery, skanery, par-y, stroboskop, dym itp. wszystko to na efektownym, aluminiowym trawersie. Dysponujemy własnym transportem umożliwiającym dotarcie do wyznaczonego miejsca występu, także za granicą Polski.
W Sali Bankietowej VANILLA HOUSE organizujemy niezapomniane przyjęcia weselne oraz imprezy okolicznościowe do 150 osób.
Zespol muzyczny AGENCI z Sochaczewa zaprasza do korzystania z naszych uslug muzycznych.Gramy wesela bale i inne imprezy okolicznosciowe Nasz zespol liczy 4 osoby grajacych na perkusji,klawiszach saksofonie i gitarze.Mamy konkurencyjne ceny i repertuar dostosowany do klijenta.Wybierajac nas nie zawiedziesz sie na swojej imprezie.Dozobaczenia
"Jeden obraz daje więcej, niż tysiąc słów..." Jeden obraz zrealizowany przez ICMedia w technologii 4K, wyraża wszelkie zalety innowacyjności, najwyższej jakości oraz ceny, która jest dopasowana do Klienta. Dzięki ICMedia znajdujesz wszystko w jednym miejscu! Zadbaliśmy o Ciebie! Naszą domeną jest cyfrowy obraz. Zajmujemy się profesjonalnymi realizacjami filmów i materiałów wideo w technologii 4K, jak również standardowym formacie HD. Filmujemy także z drona. Możemy przeprowadzić wielokamerową transmisję wideo LIVE, tak by Twoi Klienci lub znajomi od razu mogli oglądać to w Internecie. Jesteśmy artystami ruchomego obrazu, którzy rozumieją, że do powstania każdego filmu niezbędna jest kreatywność, której mamy pod dostatkiem, praktyczne doświadczenie, które zdobywamy od blisko 20. lat i możliwie najnowocześniejszy cyfrowy markowy sprzęt, który pozwala zamknąć w idealne techniczne ramy realizowany projekt. Organizujesz wydarzenie firmowe, rodzinną uroczystość lub współtworzysz wizerunek poważnego projektu? Masz do zrealizowania spot promocyjny lub reklamowy? Chcesz zlecić produkcję filmu lub transmisję wideo? Reprezentujesz biuro prasowe lub agencję PR? Doceń pozytywną różnicę w pracy z optymistycznie nastawionymi, pomocnymi i kreatywnymi zawodowcami z ICMedia!
Dzień dobry! Przedstawiam dużego Fiata 125p z roku 1978 w niespotykanym kolorze czarnym po gruntownym odrestaurowaniu. Jeśli chcecie dojechać na własny ślub w nietypowy i niepowtarzalny sposób to auto dla Was. Fiat świetnie sprawdzi się również na sesje zdjęciowe, wieczory panieńskie, kawalerskie oraz inne okazje. Więcej informacji udzielę telefonicznie. Zapraszam do współpracy. Więcej zdjęć po wejściu w link: https://web.facebook.com/nowyczarny125p/
Foto Bajki to przede wszystkim fotografia klasyczna i niespieszna. Nie znajdziesz tutaj zdjęć „modnych”, cokolwiek to może znaczyć. Lata doświadczeń pokazały mi, że w fotografii nie jest ważne bycie modnym, oryginalnym czy niszowym. Najważniejsze to być uważnym, szczerym, z szacunkiem i otwartym sercem podchodzić do ludzi, gdy trzyma się przed sobą aparat. To jest właśnie moja filozofia pracy. Fotografuję od 10 lat. W tym czasie zebrałam potrzebne doświadczenie w fotografii z różnych dziedzin, projektowaniu czy fotomontażu. Moje prace były wielokrotnie wyróżniane w portalach tematycznych i znalazły się na okładkach książek. Co mogę Wam zaoferować? – Elegancki, klasyczny fotoreportaż z Waszego ślubu, Chrztu, Komunii, urodzin lub innych ważnych uroczystości. – Wielogodzinne spacery fotograficzne, spontanicznie dokumentujące wybrany dzień Waszej rodziny. – Indywidualne sesje portretowe, rodzinne. – Naturalne, pełne emocji zdjęcia, bez użycia presetów, obrabiane indywidualnie. – Subtelny, artystyczny szlif każdego zdjęcia lub zaawansowaną, graficzną obróbkę. – Zdjęcia cyfrowe w dwóch, komfortowych rozdzielczościach: oddzielnie do użytku w internecie oraz wydruków. – Galerię internetową dostępną pod hasłem dla Ciebie i Twoich znajomych. – Albumy, foto książki, odbitki w korzystnych cenach. Jeżeli chcecie mnie poznać i jesteście zainteresowani współpracą ze mną, serdecznie zapraszam do kontaktu. Natalia Górska
Drodzy Państwo ! Prowadzę imprezy okolicznościowe. Pracą z mikrofonem, muzyką, oraz szeroko pojętą rozrywką zajmuję się od 1990 r. Od 1991 roku pracuje w Radiu Plus Legnica, jestem współorganizatorem, organizatorem, konferansjerem, DJ-em i prowadzącym większości imprez w naszym regionie i nie tylko. Prowadzone przeze mnie uroczystości, to nie tylko doskonałe brzmienie, dobrze dobrana muzyka, czy przyjemny głos konferansjera – posługującego się poprawną polszczyzną, to również tworzenie odpowiedniego klimatu sprzyjającego dobrej zabawie. Umiejętności i wiedza, którą posiadam gwarantują powodzenie każdej imprezy. Dysponuję profesjonalnym sprzętem nagłośnieniowym, oświetleniem, oraz bardzo bogatą biblioteką muzyczną.
Oferuję Państwu do wynajęcia razem z kierowca jeden z najnowszych i pięknie się prezentujących modeli audi q5 w pieknym bialym kolorze ktory robi niesamowite wrażenie zarówno w dzień jak i w nocy,na drodze czy w plenerze, auto do ślubu oraz na inne imprezy okolicznościowe. w opcje najmu wchodzi: -przyjazd do Pana Młodego -przyjazd po Pannę Młodą -przejazd do Kościoła lub USC -przyjazd na salę weselną -tablice weselne Limit 100km Kontakt telefoniczny 785241440