Oferuję wynajem samochodów do ślubu wraz z kierowcą. Auta jakie oferuje to : - BMW Serii 3 G20 w białym kolorze - BMW Serii 5 F10 w czarnym kolorze z jasnym wnętrzem Cena obejmuje : - Przyjazd do Pana młodego - Przejazd do Panny młodej - Przejazd do kościoła - Przejazd na przyjęcie weselne Więcej informacji telefonicznie.
Mam przyjemność zaoferować Państwu na ten wyjątkowy i niepowtarzalny dzień wynajem samochodu jakim jest Mercedes S klasa w wersji Long w kolorze czarnym , bogato wyposażonej wersji z białym wnętrzem. Auto posiada powłokę ochronną FX PROTECT Oferta obejmuję: -Kulturalnego i elegancko ubranego kierowcę -w cenie dekoracja auta ( cylinder,welon, tablice, akcenty w kolorze przewodnim wesela) -Przejazd do Pana młodego -Przejazd do Pani młodej -Przejazd do kościoła lub urzędu stanu cywilnego -Przejazd do sali weselnej Cena 800 zł do 5 godzin Możliwość wynajęcia samochodu z kierowcą na inne uroczystości, podróże międzymiastowe, spotkania biznesowe. Faktura Vat. 509566650
Dzień dobry, przedstawiam pojazd Ford Tourneo Custom w sportowej wersji. Auto jest 8 osobowe. 2 miejsca z przodu, 6 miejsc z tył. Konfiguracja siedzeń z tył według upodobania klienta, 2 i 3 rząd w kierunku jazdy lub twarzami do siebie. Auto perfekcyjnie zdaję egzamin na transport Państwa Młodych ze świadkami lub rodzicami. Istnieje możliwość transportu samych rodziców lub gości weselnych. Pakiet ślubny obejmuje:- samochód i odpowiednio ubranego kierowcę. Usługa obejmuje: - Przyjazd po Pana Młodego - Przejazd od Pana Młodego po Panią Młodą - Przejazd do Kościoła - Przejazd na salę Weselną - Przejazd na sesje zdjęciową Oferuję przewóz samochodem do ślubu na terenie: całego województwa łódzkiego. Możliwość odwiezienia Pary Młodej po uroczystości weselnej. Posiadam przybranie samochodu jak na załączonych zdjęciach, tablice: "pobieramy się". Istnieje montaż własnego przybrania. Ceny od 800 zł, w promieniu: Łódź, Aleksandrów Łódzki, Zgierz, Konstantynów Łódzki. Dalsze trasy ustalane indywidualnie. Posiadam jeszcze Audi Q3.
Witam Serdecznie, oferuje Państwu piękne Audi A7 samochodu limuzyny o bardzo dobrej prezencji łączący elegancje i charakter. Ten Samochód jest idealny na tak wyjątkowy dzień. Elegancja i wysoki komfort jazdy z doświadczonym kierowcą to nasz główny atut. Samochód W pełnym pakcie S-line oraz pakietem czerń, auto w kolorze białej perły, pa piękne 19 calowe aluminiowe felgi, bezbramkowe drzwi, bardzo bogato wyposażony w oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne LED cztero-strefową klimatyzację z oddzielną regulacją dla tylnych siedzeń, 5 osobowy. Pojazd przez każdym ślubem jest precyzyjnie czyszczony oraz woskowany. Wynajem obejmuje: >elegancko i stosownie ubranego kierowcę, cechującego się wysoką kulturą osobistą >Przyjazd do do Pani Młodej >Przyjazd do do Pana Młodego >Przyjazd do kościoła/USC >Możliwość przystrojenia samochodu kwiatami żywymi w atrakcyjnych cenach przez profesjonalną kwiaciarnie ślubną lub podstawienie do wybranej przez Państwa kwiaciarni Oferujemy również wynajem samochodu na wieczory kawalerskie/panieńskie, studniówki a także sesje fotograficzne. Zapewniamy punktualność, miłą atmosferę podczas przejazdu, komfort, bezawaryjność oraz pojemny bagażnik. W sprawie uzgodnienia ceny, zapraszamy do kontaktu
- ATRAKCYJNY KLIMAT IMPREZ - CENIONY KONFERANSJER PROWADZĄCY - IMPONUJĄCE NAGŁOŚNIENIE I OŚWIETLENIE - PRZEBOJOWY REPERTUAR NA ŻYWO (PONAD 800 UTWORÓW DO WYBORU) - ŚWIETNY DJ (PONAD 50.000 UTWORÓW) - PROFESJONALNI ARTYŚCI W STAŁYM SKŁADZIE - POWAŻNE REFERENCJE OD WIELU LAT - NAGRADZANY SCENARIUSZ WESEL - RÓŻNORODNA OFERTA NA KAŻDĄ KIESZEŃ - ceny od 1.800 do 13.500 zł brutto - PODSTAWOWE USŁUGI WEDDING PLANNER’a W CENIE VOCART to ZESPÓŁ oraz DJ z wieloletnim doświadczeniem i z wyróżniającym się repertuarem, występujący na terenie całej Polski. VOCART Cover Band & DJ zapewnia muzykę na imprezy firmowe, studniówki, koncerty plenerowe oraz na imprezy okolicznościowe - mamy całkowicie oddzielny repertuar i scenariusz na Wesela, uzupełnione wsparciem naszego Wedding Plannera, a nasz sposób prowadzenia imprez jest wysoko ceniony w całym Kraju - doświadczenia i technikę z prestiżowych Wydarzeń zapewniamy w całości także na Wasze Wesele. VOCART prezentuje wyróżniające się możliwości artystyczne i techniczne, umożliwiające spełnienie Waszych najbardziej poważnych oczekiwań na poziomie, który znajdzie uznanie Waszych Gości, a Wam pozwoli cieszyć się Dniem Imprezy bez żadnych obaw – w szczególności: – doceniany przez Organizatorów profesjonalny wizerunek sceniczny, efektowność występów i jakość przygotowywanych przez nas imprez (potwierdzone materiałami demo na stronie: https://vocart.eu/demo/, galerią na stronie https://vocart.eu/galeria/ i referencjami dostępnymi m.in. na stronie https://vocart.eu/referencje/ ); – świetny duet wokalistów (męski i damski wokal) i Prezenter Muzyczny oraz popularni Instrumentaliści – skład VOCART tworzą osoby o wyróżniających się osiągnięciach w branży rozrywkowej, prezentujący obszerny i wszechstronny repertuar – nie wstydzimy się żadnej Muzyki oraz potrafimy ją wiernie wykonać – ponad 800 licencjonowanych utworów wykonywanych na żywo oraz ponad 50.000 oryginalnych utworów w płytotece DJ’a – od disco polo / przez taneczne klasyki / po rock – klimat każdego Wydarzenia jest ustalany indywidualnie – repertuar jest dostępny na stronach: https://vocart.eu/dj/ oraz https://vocart.eu/zespol/ ); – doświadczenie zbierane od 2008 roku nawet na ponad 100 prestiżowych imprezach rocznie (liczba udokumentowana fakturami i referencjami) – to o ponad połowę więcej niż wynosi aktualna średnia w branży; – atrakcyjne i bardzo popularne scenariusze imprez prowadzonych przez doświadczonego Konferansjera z wiedzą Event Plannera/Managera – dwujęzyczny (pol-ang), dobrze wychowany, potrafiący poskromić czas na Wydarzeniu i błyskotliwy w komentarzach – będzie zawsze jasnym punktem na scenie i wsparciem na imprezie – w portfolio między innymi współpraca na scenie z: Adamem Małyszem, Maciejem Orłosiem, Cezarym Pazurą, Ryszardem Rembiszewskim itd. Oferujemy zaskakujące propozycje, świetną zabawę, żywiołowe prowadzenie przez konferansjera i wysoki poziom występów. U nas nie ma pomyłek i przypadku. Wystąpiliśmy na wielu prestiżowych imprezach w całej Polsce i Europie, co dokumentują nasze referencje, relacje z wydarzeń oraz setki zadowolonych Klientów od 2008 roku. Każdego roku odbywa się nawet ponad 100 wydarzeń z udziałem VOCART. W naszej ofercie odnajdziecie wszystko, co jest potrzebne do zorganizowania małej i dużej imprezy - szeroki wybór usług artystycznych oraz technikę sceniczną uznanych producentów. Znamy się na klasyce dyskotekowych hitów i na bankietowym swingu – nie boimy się także disco-polo oraz rock’a. NASZ HIT na imprezy to ZESPÓŁ + DJ, czyli występ pełnego składu zespołu (6-7 osób 100% na żywo) lub duetu wokalnego z podkładem instrumentalnym, zakończony występem DJ'a - dwie usługi w cenie jednej i podwójna atrakcyjność imprezy. VOCART oferuje także samodzielną usługę DJ’a. Poziom występów VOCART i efektowność naszej sceny można poznać, oglądając nasze materiały demo, gdzie prezentujemy wyłącznie naszą technikę - dysponujemy własnym nagłośnieniem i oświetleniem renomowanych producentów, które zapewnia duży zakres konfiguracji światła i dźwięku na Wydarzenia z udziałem kilkuset osób. Referencje, demo i szczegóły na naszej stronie: www.vocart.eu. Zaufano nam między innymi na następujących prestiżowych Imprezach: - Gale I.D. Media "Lwice Biznesu" i "Prestiżowy Produkt Roku" (2016, 2017, 2018, 2019) - Ogólnopolska Trasa BOŚ Bank „KLONY 2017” (2017) - Gala Orange Polska „BESTSELLERY 2016” (2016) - Gala 20-lecia BIALMED (2018) - Gala MEDIA-SATURN - Media Markt & Saturn (2013, 2014, 2015) - Gala 90-lecia Spółki Lasy Państwowe (2014) - Gala 35-lecia Polskiego Towarzystwa Informatycznego (2016) - Gala 25-lecia Firmy SVANTEK (2015) - Gala 20-lecia Firmy PLASTEM (2016) - Gala 20-lecia Konsorcjum CFE (2016) - Gala 10-lecia Wydawnictwa I.D. MEDIA (2015) - Gala COLLIERS (2019) - Gala FUNDAMENTAL Group (2018) - Gala Firm ARUM & GENERALI (2014) - Gala Firmy AUDATEX (2016) i na wielu innych Wydarzeniach.
WITAMY. 4K - ultra HD, 3D full HD FOTO-VIDEO STUDIO POZNAŃ. NA WSTĘPIE ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ SWOICH MOŻLIWOŚCI DO NASZEGO STUDIA. TAK JAK W TYTULE OGŁOSZENIA ZAJMUJEMY SIĘ FILMOWANIEM I FOTOGRAFOWANIEM WSZELKICH UROCZYSTOŚCI. PROWADZIMY Z ŻONĄ STUDIO WE DWOJE. JEDNA OSOBA FILMUJE, A DRUGA FOTOGRAFUJE. WAŻNE!!! NIE PRZESZKADZAMY SOBIE TYLKO WZAJEMNIE WSPÓŁPRACUJEMY ZE SOBĄ!!! NASZA FLOTA SKŁADA SIĘ Z 4 KAMER i 3 LUSTRZANEK CYFROWYCH. DOJEŻDŻAMY W KAŻDE MIEJSCE WE WŁASNYM ZAKRESIE. JESTEŚMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI OD SAMYCH PRZYGOTOWAŃ W DOMU POPRZEZ ZAŚLUBINY BĄDŹ ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO, WESELE AŻ DO OCZEPIN WŁĄCZNIE, A NA ŻYCZENIE JESZCZE DŁUŻEJ. SESJĘ PLENEROWĄ WYKONUJEMY (miejsce i termin) WEDŁUG UZNANIA PARY MŁODEJ. NATURALNIE MOŻEMY DORADZIĆ MIEJSCE I TERMIN, ALE OSTATECZNA DECYZJA NALEŻY DO PAŃSTWA MŁODYCH. PRZYJMUJEMY KAŻDE ZLECENIE np: SAMA UROCZYSTOŚĆ ZAŚLUBIN. NA ŻYCZENIE - PRZYGOTOWANIA I BŁOGOSŁAWIEŃSTWO W DOMU WESELNYM. STANDARDOWA CENA ZA FILMOWANIE ŚLUBU I WESELA w rozdzielczości "HD" to 1500zł. STANDARDOWA CENA ZA FOTOGRAFOWANIE ( błogosławieństwo, ślub, wesele, plener) to 1000zł. CENA UZALEŻNIONA JEST OD CZASU PRACY. CENĘ MOŻNA JESZCZE NEGOCJOWAĆ. NIE MAMY STAŁYCH STAWEK. JESTEŚMY ELASTYCZNI, OTWARCI NA PROPOZYCJE... CZAS PRACY OCZYWIŚCIE TEŻ DO UZGODNIENIA. CZEKAMY NA KONTAKT OD PAŃSTWA. NA PEWNO PAŃSTWO NIE BĘDZIECIE ŻAŁOWAĆ TEJ DECYZJI. POZDRAWIAMY MICHAŁ i VIOLETTA.
Witam Chciałbym zaoferować Państwu przejazd do ślubu oraz na inne ważne uroczystości pięknym i luksusowym autem jakim jest fabrycznie nowe Audi A6 . W tak ważnym dla Państwa dniu nie należy poruszać się autem klasy średniej stąd moje ogłoszenie. Samochód jest świetnie wyposażony oraz przyciąga uwagę swoim nietuzinkowym wyglądem. Wnętrze auta jest wykończone kremową skórą która w połączeniu z ciemną karoserią tworzy idealną całość . W zakres uslugi śubnej wchodzi: - Przyjazd po Pana Młodego - Przejazd od Pana Młodego po Panią Młodą - Przejazd do Kościoła lub USC oraz salę weselną - Na życzenie równiez udostępniam auta do sesji zdjeciowej. Jeżeli chodzi o tzw."ubranie" auta możemy wykonać to we własnym zakresie , jednak każdy ma swój indywidualny gust , i tę decyzje zawszę pozostawiam do podjęcia przez klienta. Ze swojej strony mogę Państwu zagwarantować: -Zadowolenie z usługi -Punktualność -Pełen profesjonalizm Dodatkowo można wynająć auto wraz z kierowcą na różnego rodzaju inne uroczystości takie jak: -Studniówki -Komunie -Przejazdy z/na lotnisko -Spotkanie biznesowe Oraz wiele wiele więcej Cena za usługę ustalana jest indywidualnie wyliczając czas wynajmu auta oraz liczbę przejechanych kilometrów. Zapraszam do współpracy , gwarantuje Państwu stu procentową satysfakcję z usługi.
Niezapomniane zdjęcia z najważniejszych chwil w życiu, filmy do których zawsze można wracać a wszystko to dzięki nowym technikom i najwyżej jakości sprzętu. Jesteśmy dla Was Drodzy Klienci.Serdecznie zapraszam do współpracy.
WIDEOFILMOWANIE Pakiet stalowy - Film w dniu uroczystości o długości 45-60 min w cenie 2000 zł. Film w jakości Full HD DSLR. Praca jedną lustrzanką przez jednego operatora. Teledyski ślubne. Dźwięk nagrywany przez zewnętrzne rejestratory dźwięku. Pakiet srebrny - Film z teledyskami lub podziękowaniami rodzicom o długości 60-90 min w cenie 2500 zł. Film w jakości Full HD DSLR. Praca dwiema lustrzankami przez jednego operatora. Teledyski ślubne w filmie. Dodatkowe ujęcia kręcone w innym dniu niż uroczystość (np. podziękowania dla rodziców, teledysk ślubny, teledysk, plenerowy). Dźwięk nagrywany przez zewnętrzne rejestratory dźwięku. Pakiet złoty - Film z dodatkowymi ujęciami kręconymi w innym dniu np. teledyskami czy podziękowania rodzicom. Film 45- 90min w cenie 3000zł. Film w jakości Full HD DSLR; Praca dwiema lustrzankami przez dwóch operatorów Teledyski Ślubne i plenerowe w filmie. Dźwięk nagrywany przez rejestratory dźwięku. FOTOGRAFOWANIE Pakiet stalowy - Fotoreportaż z sesją plenerową w innym dniu niż uroczystość w cenie 1700zł. Praca na lustrzankach. Jeden fotograf. Album Foto. Pakiet srebrny - Dwóch fotografów na weselu fotoreportaż z sesją plenerową w innym dniu, możliwość prezentacji slajdów na weselu. Cena 2400zł. Praca na lustrzankach. Foto-Książka i Album Foto. Pakiet złoty - Podczas wesela dwóch fotografów wykona fotoreportaż z sesją plenerową i narzeczeńską w innym dniu oraz wykonanie 15 minutowego filmy z uroczystości i wesela. Cena 3000zł. Praca na lustrzankach. Foto-Książka i Album Foto. FOTO-WIDEO Pakiet stalowy - film z teledyskami o długości 45-60 min i fotoreportaż z sesją plenerową w dniu uroczystość, cena 3000 zł. Film w jakości Full HD DSLR. Praca jedną lustrzanką przez jednego operatora. Teledysk ślubny na końcu filmu. Dźwięk nagrywany przez zewnętrzne rejestratory dźwięku. Dowolne utwory w Twoim filmie z katalogu ZAiKSu. Jeden fotograf. Pakiet srebrny - film z teledyskami lub podziękowaniami rodzicom o długości 60-90 min i fotoreportaż z sesją plenerową w innym dniu niż uroczystość, cena 4000 zł. Film w jakości Full HD DSLR. Praca dwiema lustrzankami przez jednego operatora. Teledyski ślubne w filmie. Dźwięk nagrywany przez zewnętrzne rejestratory dźwięku. Dowolne utwory w Twoim filmie z katalogu ZAiKSu. Jeden fotograf. Album Foto Pakiet złoty - film z teledyskami lub podziękowaniami rodzicom o długości 45-90 min i fotoreportaż z sesją plenerową i narzeczeńską w innym dniu niż uroczystość cena 5000 zł. Film w jakości Full HD DSLR. Praca dwiema lustrzankami przez dwóch operatorów. Teledyski ślubne i plenerowe w filmie. Dźwięk nagrywany przez zewnętrzne rejestratory dźwięku. Dowolne utwory w Twoim filmie z katalogu ZAiKSu. Jeden fotograf, który ma możliwość prezentacji zdjęć podczas ślubu. Foto-Książka i Album Foto. Dostęp przez internet na DVD, Blu Ray czy Pendrivie do wyboru 3 kopie.
Witajcie. Z tej strony Alicja i Bartosz. Na co dzień jesteśmy małżeństwem wychowującym dwóch wspaniałych chłopaków (szczerze mówiąc istne aparaty). Wspólnie tworzymy również markę „Ślubna Historia”. Zapraszamy Pakiet exclusive (1fotograf + 1 filmowiec) obejmuje: - Przygotowań w domu (w formie klipu + zdjęcia) - Ceremonię w kościele lub USC - Wesele do oczepin (1:00) - Ujęcia z drona - Teledysk z dnia ślubu (4-6 min) - Sesję plenerową w innym dniu około 4 godzin. - Fotoalbum 14 rozkładówek 30x30cm + pendrive zawierający zdjęcia i film. - 2x pendrive dla rodziców (film + zdjęcia) - Czas trwania filmu do wyboru 60-120min - 600 zdjęć poddanych autorskiej obróbce - Dodatkowe ujęcia filmowe + dron na sesji plenerowe
Hej! Jestem certyfikowanym Wedding Plannerem z Rzeszowa. Z przyjemnością zorganizuje wymarzoną uroczystość i dopasuje się do Waszego stylu oraz preferencji. Dzięki mnie, możecie ze spokojem i radością uczestniczyć w swojej ceremonii, nie obawiając się ogromu obowiązków oraz niespodziewanych problemów – tym wszystkim zajmie się ja, zdejmując z Was wszelkie troski w tym ważnym dla Was dniu. Macie pewność, że jest przy Was osoba, która będzie stać na straży wydarzeń i reagować na wszelkie sytuacje. Cieszcie się swoim dniem! Resztą zajmę się ja :)
Planując ślub oraz wesele z pewnością podstawą dla Was jest niepowtarzalny nastrój, romantyczny klimat a także wyróżniająca się scenografia. Ten dzień można celebrować jeszcze bardziej – w nowoczesny multimedialny sposób pokazując związek od początku aż po chwilę obecną. Jak to zrobić? Emg Events - prężnie rozwijająca się firma zajmująca się obsługą techniczną wydarzeń zapewni Państwu Ekrany LED, oświetlenie oraz dźwięk które uwiecznią ten dzień. Na ekranach możemy wyświetlić dowolną kompozycję filmów i obrazów ukazujących Waszą niepowtarzalną historię. Gwarantujemy, że pokaz pozostaje w pamięci gości na długie lata. Jeśli chcą Państwo nadać blasku uroczystości zapraszamy do kontaktu pod numerem: 511 444 444 Oferujemy swoją pomoc i doświadczenie aby jeszcze lepiej przeżyć najpiękniejsze chwile. Specjalizujemy się w imprezach weselnych, chrzcinach, urodzinach jak również w innych imprezach okolicznościowych, towarzyskich :)
Fotografowanie piękna i uroku chwili w tak ważnym dniu jak ślub, musi być uwiecznione przez fotografa o dużej wrażliwości. Będę towarzyszył Państwu w wielu sytuacjach w ciągu bardzo ważnego dnia. Dlatego też staram się być dyskretny a jednocześnie być zawsze tam gdzie dzieją się najważniejsze chwile. Filmując wydarzenie jakim jest ślub, muszę wykazać się inwencją. Ciekawe, dynamiczne ujęcia sprawią, że film będzie pamiątką na wysokim poziomie na długie lata. Zapraszam do kontaktu. Grzegorz Mielewczyk
Zdjęcie to zatrzymanie chwili, którą można wspominać przez całe życie, nie pozwól aby najważniejsze jego momenty uleciały bezpowrotnie... Wszystkie zdjęcia robię z pasją tak, aby była w nich magia i to coś czego nie da się opisać. Będzie to dla Państwa wspaniała pamiątka, a dla mnie przyjemność z realizcji własnego zamiłowania. Pakiet premium 2000 zł: - fotoreportaż z przygotowań, ceremonii ślubnej, zabawy weselnej oraz sesja plenerowa w ustalonym dniu. - minimum 400 zdjęć każde w formie kolorowej oraz czarno-białej. - wszystkie fotografie poddane są obróbce profesjonalnym programem graficznym. - dojazd do 100 km gratis. oferujemy usługi w zakresie : - fotoreportaż z ceremonii ślubnej - fotoreportaż z zabawy weselnej - fotoreportaż z przygotowań ślubnych - ślubne sesje plereowe - sesje narzeczeńskie - indywidualne oraz rodzinne sesje plerowe - sesje z brzuszkiem - sesje dziecięce oraz niemowlęce - fotoreportaże z komunii oraz chrzcin - fotoreportaże z wieczorów kawalerskich oraz panieńskich - imprezy okolicznościowe oraz eventy - sesje buduarowe - fotografia zwierząt - fotografia wnętrz. Zapraszam serdecznie do kontaktu, ustalimy zakres usług dopasowany do Państwa potrzeb. więcej na: www.photo-arts.pl oraz https://www.facebook.com/photoartspl/ Świadczę usługi również w okolicznych województwach Opolskie, Lubuskie, Wielkoplskie, Śląskie.
Z nutą ekstrawagancji, aby nie wiało nudą. A do tego profesjonalnie i rzetelnie. Jedyną rzeczą do której będziecie wracali po latach to zdjęcia - warto aby były ciekawe. Naszym atutem jest połączenie doświadczenia reporterskiego i studyjnego oraz praca w duecie. Co to daje? Reporterka - staramy się, aby na zdjęciach coś się działo, studio - zauważamy szczegóły i kompozycję. Fotografując w dwie osoby jesteśmy w stanie pokazywać jednocześnie emocje pary młodej, a także rodziców i gości. Spotykamy się z Parą Młodą, aby dopasować ofertę do ich potrzeb. Chcemy poznać Wasze zainteresowania, aby zaplanować z Wami ciekawy plener, a i na samej uroczystości chcemy, abyście w naszym towarzystwie czuli się dobrze. Fotografia ślubna wiąże się z dużą odpowiedzialnością, by ten wyjątkowy dzień został jak najlepiej uchwycony i zachował na wiele lat swoją magię. Staramy się dokumentować chwile, emocje, radość i łzy. Reportaż ślubny, który oferujemy opowiada historię o Parze Młodej i niezwykłej atmosferze, która towarzyszy temu dniu. Chcemy aby nasze dwa spojrzenia, dwa podejścia, zaowocowały naprawdę wyjątkową pamiątką najpiękniejszych chwil. Usługa standardowa zawiera: - autorskie wykonanie zdjęć podczas przygotowań, ślubu i wesela, a także pleneru (cena oferty uzależniona od zakresu prac) - obrobienie ok. 200 zdjęć - przygotowanie płyty z pozostałymi zdjęciami Na życzenie przygotowujemy fotoksiążkę !!!!, w której zdjęciami i tekstem opowiemy historię Waszego Dnia – ok. 200 zdjęć - nasz hit! Na życzenie Par Młodych wprowadziliśmy też prezentację zdjęć z wesela na naszym blogu (usługa w pakiecie). Zdjęcia pojawiają się na blogu ślubnym około tygodnia po weselu. Tak więc na gorąco zarówno Para Młoda i goście weselni mogą zobaczyć jak się bawili. Strona blogu jest zabezpieczona hasłem tak, że tylko zainteresowani mają do tego dostęp. Oferujemy też możliwość nakręcenia teledysku z wesela, gdzie przy ulubionej piosence zaprezentujemy Wasz ślub i wesele. Jedyną rzeczą, do której będziecie wracali nawet po latach to zdjęcia - warto aby były ciekawe. Pracujemy w całym kraju, a jak fantazja pozwoli to i za granicą.