Z przyjemnością chcielibyśmy Państwu przedstawić luksusowy samochód Jaguar F-Type, dysponujący mocą 300 KM, który będzie dopełnieniem przygotowań w tym wyjątkowym dniu. Niech ten dzień stanie się jeszcze bardziej magiczny i niezapomniany! W cenie oferujemy państwu: - Ślubne przystrojenie samochodu (możliwość własnego przystrojenia) - Ślubne tablice rejestracyjne - Przyjazd po Pana Młodego - Przejazd do Pani Młodej - Udostępnienie samochodu do sesji zdjęciowej - Pełną, profesjonalną opiekę Wszelkie kwestie wynajmu są do ustalenia. Zapytania prosimy kierować na numer telefonu lub w wiadomości prywatnej. Zapraszamy do kontaktu!
Zespół muzyczny NOSTRADO To muzyka porywająca do tańca od pierwszego utworu. Zawodowi muzycy, świetni wokaliści przeniosą cię w inny świat, humor, zabawa, emocje niezapomniane show !!! Całość dopełnia odpowiednia oprawa Konferansjerska na najwyższym poziomie. Laureaci wielu przeglądów zespołów Coverowych!!! Obszerna znajomość repertuaru w języku polskim oraz angielskim, repertuaru lat 60, 70, 80, 90, a także najnowszych hitów muzyki współczesnej, dostosowywanej do danego występu. Wojciech • wokalista • gitara solowa • gitara akustyczna • konferansjerka Anna • wokalistka (oryginalny mocny wokal) Piotr • wokalista • instrumenty klawiszowe • konferansjerka Tworząc to trio zbudowaliśmy zespół o trzech mocnych wyróżniających się wokalach i świetnym prowadzeniu wszelakich imprez. Jedna z najważniejszych rzeczy jaka nas łączy to pasja. Staramy się, aby nasz repertuar zawierał różne nurty muzyczne i dlatego potrafimy dostosować się do każdego rodzaju imprezy, na którą jesteśmy zaproszeni, tak by każdy z Państwa zabawił się przy swoich ulubionych utworach. Podczas uroczystości weselnych pełnimy również funkcję wodzireja, organizując i prowadząc zabawy z nagrodami rzeczowymi dla dzieci i dorosłych. Dysponujemy nowoczesnym, profesjonalnym sprzętem muzycznym i nagłośnieniem, zapewniającym doskonałe brzmienie. Oferujemy Państwu także: - oświetlenie sceny - oświetlenie parkietu efektami świetlnymi, laserowymi - efekty dymne Pochlebne opinie osób zadowolonych z naszej gry, oraz nowi klienci, przychodzący do nas z polecenia swoich przyjaciół, pozwalają nam sądzić, że zespół Nostrado to gwarancja najwyższej jakości oprawy muzycznej wesela lub każdej innej imprezy! Śląsk, Małopolska (Katowice, Tychy, Kraków, Oświęcim)... Tu jesteśmy najczęściej, ale gramy w całym kraju! *****CIĘŻKI DYM & TANIEC W CHMURACH !!!***** Chcesz przeżyć swój niezapomniany pierwszy taniec Sprawić żeby Twoi goście tego wesela nie zapomnieli do końca życia ?? Chcesz poczuć się jakbyś tańczył w chmurach albo obawiasz się pomyłki kroków?- to dobrze trafiłeś!! Oferujemy profesjonalną obsługę ciężkim dymem jedną z najlepszych wytwornic na rynku!! Ciężki dym uzyskujemy z samego suchego lodu! – powstaje para ze skondensowanego dwutlenku węgla, dzięki czemu efekt jest BEZPIECZNY !!!( nie włącza czujników dymu) rozprasza się po kilku minutach. Nie pozostawia wilgoci na parkiecie, ani śladów na ubraniach, jest bez zapachowy i przede wszystkim KOMFORTOWY dla Ciebie i gości Mamy dla was przepiękne , niebanalne napisy Led , dekoracje świetlne, ciężki dym czyli taniec w chmurach oraz Hit sezonu - FONTANNY ISKIER ! W naszej ofercie znajduje się : - Napis Miłość ręcznie pisany z sercem - wys. 120cm (400 zł) - Napis Love ręcznie pisany z sercem - wys.120cm (400 zł) - Fontanny iskier (65 zł od punktu) - Ciężki Dym (400 zł) - Wulkan do tortu (100zł) GWARANTUJEMY najwyższą jakość i satysfakcje **Uroczystość Weselna** W cenie zespołu, są nagrody rzeczowe: płyty zespołu Nostrado , dla dzieci jeżeli są duże kolorowe balony „piłki”, bańki mydlane…Nagrody rozdajemy w zabawach, które oczywiście organizujemy. Oprócz zabaw prowadzimy całe wesele, wejście młodej pary na sale, pierwszy taniec, krojenie tortu, oczepiny, podziękowania, różnego rodzaju pociągi , kółeczka, tańce góralskie, kaczuchy. Zabawy organizowane są bardzo profesjonalnie, bazując na długotrwałym doświadczeniu gwarantujemy 100% zadowolenia. Repertuar ciągle odświeżamy, co sprawia że jesteśmy na bieżąco z nowościami. Muzykę i zabawy dostosowujemy do potencjalnego klienta. Elastycznie reagujemy na sytuacje wynikłe na weselu dlatego gramy od 7 do 10 utworów w jednej serii, przerwa trwa 15 min podczas której w tle gra muzyka z mp3. Każde wesele jest dla nas wyjątkowe i nie powtarzalne, dlatego chłonni jesteśmy nowych pomysłów proponowanych przez klienta. Zazwyczaj zapraszam parę młodą do siebie, przed spisaniem umowy na rozmowę wstępną potem przed samym weselem, w razie potrzeby spotykamy się jeszcze raz , by uzgodnić szczegóły końcowe. Przy podpisaniu umowy wymagana jest wpłata zadatku 600 zł. W razie wypadków losowych zespół zobowiązuje się do znalezienia zastępstwa na równie wysokim poziomie. Ceny proponowane przy podpisaniu umowy i realizacji zamówienia się nie zmieniają. Cena to łączny koszt wynajęcia zespołu razem z: - dojazdem (do 50km) - oświetleniem scenicznym i parkietu. - nagłośnieniem. - nagrodami rzeczowymi (dla dzieci i dorosłych) -występem zespołu - prowadzeniem wesela i organizacją zabaw. *****ZABAWY***** (do uzgodnienia z parą mlodą) tylko kilka przykładów
Sala do organizacji przyjęć okolicznościowych do 40 osób, Łódź- Bałuty. Blisko centrum miasta. dogodny dojazd. Sala wyposażona jest w sprzęt nagłaśniający i multimedialny. Przygotowujemy salę do przyjęcia (dekoracje, nakryte stoły:obrusy,zastawa stołowa. Dodatkowo stół bankietowy,kawowy : warniki, filiżanki. Do dyspozycji państwa kuchnia wyposażona w sprzęt AGD oraz naczynia i garnki różnej wielkości w celu przygotowania posiłków we własnym zakresie. koszt wynajęcia sali od 1200zł.Sprzątanie po przyjęciu w naszym zakresie. Bezpłatny parking. Zapraszamy.
Witam. W ofercie fotolustro jako doskonała atrakcja podczas przyjęcia weselnego. Cena zawiera obsługę asystenta, gadżety i ściankę do zdjęć, zdjęcia drukowane w dwóch egzemplarzach z możliwością zapisania na pendrive. Ciężki dym i fontannę iskier Napisy LOVE, miłość i podświetlane serce. Zapraszam do kontaktu.
Oferuję Państwu usługę przejazdu ślubnego autem marki audi a5 sportback. Wycena indywidualna, szczegóły do uzgodnienia. Zapraszam.
Oferuję wynajem samochodów do ślubu wraz z kierowcą. Auta jakie oferuje to : - BMW Serii 3 G20 w białym kolorze - BMW Serii 5 F10 w czarnym kolorze z jasnym wnętrzem Cena obejmuje : - Przyjazd do Pana młodego - Przejazd do Panny młodej - Przejazd do kościoła - Przejazd na przyjęcie weselne Więcej informacji telefonicznie.
Mam przyjemność zaoferować Państwu na ten wyjątkowy i niepowtarzalny dzień wynajem samochodu jakim jest Mercedes S klasa w wersji Long w kolorze czarnym , bogato wyposażonej wersji z białym wnętrzem. Auto posiada powłokę ochronną FX PROTECT Oferta obejmuję: -Kulturalnego i elegancko ubranego kierowcę -w cenie dekoracja auta ( cylinder,welon, tablice, akcenty w kolorze przewodnim wesela) -Przejazd do Pana młodego -Przejazd do Pani młodej -Przejazd do kościoła lub urzędu stanu cywilnego -Przejazd do sali weselnej Cena 800 zł do 5 godzin Możliwość wynajęcia samochodu z kierowcą na inne uroczystości, podróże międzymiastowe, spotkania biznesowe. Faktura Vat. 509566650
Dzień dobry, przedstawiam pojazd Ford Tourneo Custom w sportowej wersji. Auto jest 8 osobowe. 2 miejsca z przodu, 6 miejsc z tył. Konfiguracja siedzeń z tył według upodobania klienta, 2 i 3 rząd w kierunku jazdy lub twarzami do siebie. Auto perfekcyjnie zdaję egzamin na transport Państwa Młodych ze świadkami lub rodzicami. Istnieje możliwość transportu samych rodziców lub gości weselnych. Pakiet ślubny obejmuje:- samochód i odpowiednio ubranego kierowcę. Usługa obejmuje: - Przyjazd po Pana Młodego - Przejazd od Pana Młodego po Panią Młodą - Przejazd do Kościoła - Przejazd na salę Weselną - Przejazd na sesje zdjęciową Oferuję przewóz samochodem do ślubu na terenie: całego województwa łódzkiego. Możliwość odwiezienia Pary Młodej po uroczystości weselnej. Posiadam przybranie samochodu jak na załączonych zdjęciach, tablice: "pobieramy się". Istnieje montaż własnego przybrania. Ceny od 800 zł, w promieniu: Łódź, Aleksandrów Łódzki, Zgierz, Konstantynów Łódzki. Dalsze trasy ustalane indywidualnie. Posiadam jeszcze Audi Q3.
Witam Serdecznie, oferuje Państwu piękne Audi A7 samochodu limuzyny o bardzo dobrej prezencji łączący elegancje i charakter. Ten Samochód jest idealny na tak wyjątkowy dzień. Elegancja i wysoki komfort jazdy z doświadczonym kierowcą to nasz główny atut. Samochód W pełnym pakcie S-line oraz pakietem czerń, auto w kolorze białej perły, pa piękne 19 calowe aluminiowe felgi, bezbramkowe drzwi, bardzo bogato wyposażony w oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne LED cztero-strefową klimatyzację z oddzielną regulacją dla tylnych siedzeń, 5 osobowy. Pojazd przez każdym ślubem jest precyzyjnie czyszczony oraz woskowany. Wynajem obejmuje: >elegancko i stosownie ubranego kierowcę, cechującego się wysoką kulturą osobistą >Przyjazd do do Pani Młodej >Przyjazd do do Pana Młodego >Przyjazd do kościoła/USC >Możliwość przystrojenia samochodu kwiatami żywymi w atrakcyjnych cenach przez profesjonalną kwiaciarnie ślubną lub podstawienie do wybranej przez Państwa kwiaciarni Oferujemy również wynajem samochodu na wieczory kawalerskie/panieńskie, studniówki a także sesje fotograficzne. Zapewniamy punktualność, miłą atmosferę podczas przejazdu, komfort, bezawaryjność oraz pojemny bagażnik. W sprawie uzgodnienia ceny, zapraszamy do kontaktu
- ATRAKCYJNY KLIMAT IMPREZ - CENIONY KONFERANSJER PROWADZĄCY - IMPONUJĄCE NAGŁOŚNIENIE I OŚWIETLENIE - PRZEBOJOWY REPERTUAR NA ŻYWO (PONAD 800 UTWORÓW DO WYBORU) - ŚWIETNY DJ (PONAD 50.000 UTWORÓW) - PROFESJONALNI ARTYŚCI W STAŁYM SKŁADZIE - POWAŻNE REFERENCJE OD WIELU LAT - NAGRADZANY SCENARIUSZ WESEL - RÓŻNORODNA OFERTA NA KAŻDĄ KIESZEŃ - ceny od 1.800 do 13.500 zł brutto - PODSTAWOWE USŁUGI WEDDING PLANNER’a W CENIE VOCART to ZESPÓŁ oraz DJ z wieloletnim doświadczeniem i z wyróżniającym się repertuarem, występujący na terenie całej Polski. VOCART Cover Band & DJ zapewnia muzykę na imprezy firmowe, studniówki, koncerty plenerowe oraz na imprezy okolicznościowe - mamy całkowicie oddzielny repertuar i scenariusz na Wesela, uzupełnione wsparciem naszego Wedding Plannera, a nasz sposób prowadzenia imprez jest wysoko ceniony w całym Kraju - doświadczenia i technikę z prestiżowych Wydarzeń zapewniamy w całości także na Wasze Wesele. VOCART prezentuje wyróżniające się możliwości artystyczne i techniczne, umożliwiające spełnienie Waszych najbardziej poważnych oczekiwań na poziomie, który znajdzie uznanie Waszych Gości, a Wam pozwoli cieszyć się Dniem Imprezy bez żadnych obaw – w szczególności: – doceniany przez Organizatorów profesjonalny wizerunek sceniczny, efektowność występów i jakość przygotowywanych przez nas imprez (potwierdzone materiałami demo na stronie: https://vocart.eu/demo/, galerią na stronie https://vocart.eu/galeria/ i referencjami dostępnymi m.in. na stronie https://vocart.eu/referencje/ ); – świetny duet wokalistów (męski i damski wokal) i Prezenter Muzyczny oraz popularni Instrumentaliści – skład VOCART tworzą osoby o wyróżniających się osiągnięciach w branży rozrywkowej, prezentujący obszerny i wszechstronny repertuar – nie wstydzimy się żadnej Muzyki oraz potrafimy ją wiernie wykonać – ponad 800 licencjonowanych utworów wykonywanych na żywo oraz ponad 50.000 oryginalnych utworów w płytotece DJ’a – od disco polo / przez taneczne klasyki / po rock – klimat każdego Wydarzenia jest ustalany indywidualnie – repertuar jest dostępny na stronach: https://vocart.eu/dj/ oraz https://vocart.eu/zespol/ ); – doświadczenie zbierane od 2008 roku nawet na ponad 100 prestiżowych imprezach rocznie (liczba udokumentowana fakturami i referencjami) – to o ponad połowę więcej niż wynosi aktualna średnia w branży; – atrakcyjne i bardzo popularne scenariusze imprez prowadzonych przez doświadczonego Konferansjera z wiedzą Event Plannera/Managera – dwujęzyczny (pol-ang), dobrze wychowany, potrafiący poskromić czas na Wydarzeniu i błyskotliwy w komentarzach – będzie zawsze jasnym punktem na scenie i wsparciem na imprezie – w portfolio między innymi współpraca na scenie z: Adamem Małyszem, Maciejem Orłosiem, Cezarym Pazurą, Ryszardem Rembiszewskim itd. Oferujemy zaskakujące propozycje, świetną zabawę, żywiołowe prowadzenie przez konferansjera i wysoki poziom występów. U nas nie ma pomyłek i przypadku. Wystąpiliśmy na wielu prestiżowych imprezach w całej Polsce i Europie, co dokumentują nasze referencje, relacje z wydarzeń oraz setki zadowolonych Klientów od 2008 roku. Każdego roku odbywa się nawet ponad 100 wydarzeń z udziałem VOCART. W naszej ofercie odnajdziecie wszystko, co jest potrzebne do zorganizowania małej i dużej imprezy - szeroki wybór usług artystycznych oraz technikę sceniczną uznanych producentów. Znamy się na klasyce dyskotekowych hitów i na bankietowym swingu – nie boimy się także disco-polo oraz rock’a. NASZ HIT na imprezy to ZESPÓŁ + DJ, czyli występ pełnego składu zespołu (6-7 osób 100% na żywo) lub duetu wokalnego z podkładem instrumentalnym, zakończony występem DJ'a - dwie usługi w cenie jednej i podwójna atrakcyjność imprezy. VOCART oferuje także samodzielną usługę DJ’a. Poziom występów VOCART i efektowność naszej sceny można poznać, oglądając nasze materiały demo, gdzie prezentujemy wyłącznie naszą technikę - dysponujemy własnym nagłośnieniem i oświetleniem renomowanych producentów, które zapewnia duży zakres konfiguracji światła i dźwięku na Wydarzenia z udziałem kilkuset osób. Referencje, demo i szczegóły na naszej stronie: www.vocart.eu. Zaufano nam między innymi na następujących prestiżowych Imprezach: - Gale I.D. Media "Lwice Biznesu" i "Prestiżowy Produkt Roku" (2016, 2017, 2018, 2019) - Ogólnopolska Trasa BOŚ Bank „KLONY 2017” (2017) - Gala Orange Polska „BESTSELLERY 2016” (2016) - Gala 20-lecia BIALMED (2018) - Gala MEDIA-SATURN - Media Markt & Saturn (2013, 2014, 2015) - Gala 90-lecia Spółki Lasy Państwowe (2014) - Gala 35-lecia Polskiego Towarzystwa Informatycznego (2016) - Gala 25-lecia Firmy SVANTEK (2015) - Gala 20-lecia Firmy PLASTEM (2016) - Gala 20-lecia Konsorcjum CFE (2016) - Gala 10-lecia Wydawnictwa I.D. MEDIA (2015) - Gala COLLIERS (2019) - Gala FUNDAMENTAL Group (2018) - Gala Firm ARUM & GENERALI (2014) - Gala Firmy AUDATEX (2016) i na wielu innych Wydarzeniach.
WITAMY. 4K - ultra HD, 3D full HD FOTO-VIDEO STUDIO POZNAŃ. NA WSTĘPIE ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ SWOICH MOŻLIWOŚCI DO NASZEGO STUDIA. TAK JAK W TYTULE OGŁOSZENIA ZAJMUJEMY SIĘ FILMOWANIEM I FOTOGRAFOWANIEM WSZELKICH UROCZYSTOŚCI. PROWADZIMY Z ŻONĄ STUDIO WE DWOJE. JEDNA OSOBA FILMUJE, A DRUGA FOTOGRAFUJE. WAŻNE!!! NIE PRZESZKADZAMY SOBIE TYLKO WZAJEMNIE WSPÓŁPRACUJEMY ZE SOBĄ!!! NASZA FLOTA SKŁADA SIĘ Z 4 KAMER i 3 LUSTRZANEK CYFROWYCH. DOJEŻDŻAMY W KAŻDE MIEJSCE WE WŁASNYM ZAKRESIE. JESTEŚMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI OD SAMYCH PRZYGOTOWAŃ W DOMU POPRZEZ ZAŚLUBINY BĄDŹ ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO, WESELE AŻ DO OCZEPIN WŁĄCZNIE, A NA ŻYCZENIE JESZCZE DŁUŻEJ. SESJĘ PLENEROWĄ WYKONUJEMY (miejsce i termin) WEDŁUG UZNANIA PARY MŁODEJ. NATURALNIE MOŻEMY DORADZIĆ MIEJSCE I TERMIN, ALE OSTATECZNA DECYZJA NALEŻY DO PAŃSTWA MŁODYCH. PRZYJMUJEMY KAŻDE ZLECENIE np: SAMA UROCZYSTOŚĆ ZAŚLUBIN. NA ŻYCZENIE - PRZYGOTOWANIA I BŁOGOSŁAWIEŃSTWO W DOMU WESELNYM. STANDARDOWA CENA ZA FILMOWANIE ŚLUBU I WESELA w rozdzielczości "HD" to 1500zł. STANDARDOWA CENA ZA FOTOGRAFOWANIE ( błogosławieństwo, ślub, wesele, plener) to 1000zł. CENA UZALEŻNIONA JEST OD CZASU PRACY. CENĘ MOŻNA JESZCZE NEGOCJOWAĆ. NIE MAMY STAŁYCH STAWEK. JESTEŚMY ELASTYCZNI, OTWARCI NA PROPOZYCJE... CZAS PRACY OCZYWIŚCIE TEŻ DO UZGODNIENIA. CZEKAMY NA KONTAKT OD PAŃSTWA. NA PEWNO PAŃSTWO NIE BĘDZIECIE ŻAŁOWAĆ TEJ DECYZJI. POZDRAWIAMY MICHAŁ i VIOLETTA.
Witam Chciałbym zaoferować Państwu przejazd do ślubu oraz na inne ważne uroczystości pięknym i luksusowym autem jakim jest fabrycznie nowe Audi A6 . W tak ważnym dla Państwa dniu nie należy poruszać się autem klasy średniej stąd moje ogłoszenie. Samochód jest świetnie wyposażony oraz przyciąga uwagę swoim nietuzinkowym wyglądem. Wnętrze auta jest wykończone kremową skórą która w połączeniu z ciemną karoserią tworzy idealną całość . W zakres uslugi śubnej wchodzi: - Przyjazd po Pana Młodego - Przejazd od Pana Młodego po Panią Młodą - Przejazd do Kościoła lub USC oraz salę weselną - Na życzenie równiez udostępniam auta do sesji zdjeciowej. Jeżeli chodzi o tzw."ubranie" auta możemy wykonać to we własnym zakresie , jednak każdy ma swój indywidualny gust , i tę decyzje zawszę pozostawiam do podjęcia przez klienta. Ze swojej strony mogę Państwu zagwarantować: -Zadowolenie z usługi -Punktualność -Pełen profesjonalizm Dodatkowo można wynająć auto wraz z kierowcą na różnego rodzaju inne uroczystości takie jak: -Studniówki -Komunie -Przejazdy z/na lotnisko -Spotkanie biznesowe Oraz wiele wiele więcej Cena za usługę ustalana jest indywidualnie wyliczając czas wynajmu auta oraz liczbę przejechanych kilometrów. Zapraszam do współpracy , gwarantuje Państwu stu procentową satysfakcję z usługi.
Niezapomniane zdjęcia z najważniejszych chwil w życiu, filmy do których zawsze można wracać a wszystko to dzięki nowym technikom i najwyżej jakości sprzętu. Jesteśmy dla Was Drodzy Klienci.Serdecznie zapraszam do współpracy.
WIDEOFILMOWANIE Pakiet stalowy - Film w dniu uroczystości o długości 45-60 min w cenie 2000 zł. Film w jakości Full HD DSLR. Praca jedną lustrzanką przez jednego operatora. Teledyski ślubne. Dźwięk nagrywany przez zewnętrzne rejestratory dźwięku. Pakiet srebrny - Film z teledyskami lub podziękowaniami rodzicom o długości 60-90 min w cenie 2500 zł. Film w jakości Full HD DSLR. Praca dwiema lustrzankami przez jednego operatora. Teledyski ślubne w filmie. Dodatkowe ujęcia kręcone w innym dniu niż uroczystość (np. podziękowania dla rodziców, teledysk ślubny, teledysk, plenerowy). Dźwięk nagrywany przez zewnętrzne rejestratory dźwięku. Pakiet złoty - Film z dodatkowymi ujęciami kręconymi w innym dniu np. teledyskami czy podziękowania rodzicom. Film 45- 90min w cenie 3000zł. Film w jakości Full HD DSLR; Praca dwiema lustrzankami przez dwóch operatorów Teledyski Ślubne i plenerowe w filmie. Dźwięk nagrywany przez rejestratory dźwięku. FOTOGRAFOWANIE Pakiet stalowy - Fotoreportaż z sesją plenerową w innym dniu niż uroczystość w cenie 1700zł. Praca na lustrzankach. Jeden fotograf. Album Foto. Pakiet srebrny - Dwóch fotografów na weselu fotoreportaż z sesją plenerową w innym dniu, możliwość prezentacji slajdów na weselu. Cena 2400zł. Praca na lustrzankach. Foto-Książka i Album Foto. Pakiet złoty - Podczas wesela dwóch fotografów wykona fotoreportaż z sesją plenerową i narzeczeńską w innym dniu oraz wykonanie 15 minutowego filmy z uroczystości i wesela. Cena 3000zł. Praca na lustrzankach. Foto-Książka i Album Foto. FOTO-WIDEO Pakiet stalowy - film z teledyskami o długości 45-60 min i fotoreportaż z sesją plenerową w dniu uroczystość, cena 3000 zł. Film w jakości Full HD DSLR. Praca jedną lustrzanką przez jednego operatora. Teledysk ślubny na końcu filmu. Dźwięk nagrywany przez zewnętrzne rejestratory dźwięku. Dowolne utwory w Twoim filmie z katalogu ZAiKSu. Jeden fotograf. Pakiet srebrny - film z teledyskami lub podziękowaniami rodzicom o długości 60-90 min i fotoreportaż z sesją plenerową w innym dniu niż uroczystość, cena 4000 zł. Film w jakości Full HD DSLR. Praca dwiema lustrzankami przez jednego operatora. Teledyski ślubne w filmie. Dźwięk nagrywany przez zewnętrzne rejestratory dźwięku. Dowolne utwory w Twoim filmie z katalogu ZAiKSu. Jeden fotograf. Album Foto Pakiet złoty - film z teledyskami lub podziękowaniami rodzicom o długości 45-90 min i fotoreportaż z sesją plenerową i narzeczeńską w innym dniu niż uroczystość cena 5000 zł. Film w jakości Full HD DSLR. Praca dwiema lustrzankami przez dwóch operatorów. Teledyski ślubne i plenerowe w filmie. Dźwięk nagrywany przez zewnętrzne rejestratory dźwięku. Dowolne utwory w Twoim filmie z katalogu ZAiKSu. Jeden fotograf, który ma możliwość prezentacji zdjęć podczas ślubu. Foto-Książka i Album Foto. Dostęp przez internet na DVD, Blu Ray czy Pendrivie do wyboru 3 kopie.
Witajcie. Z tej strony Alicja i Bartosz. Na co dzień jesteśmy małżeństwem wychowującym dwóch wspaniałych chłopaków (szczerze mówiąc istne aparaty). Wspólnie tworzymy również markę „Ślubna Historia”. Zapraszamy Pakiet exclusive (1fotograf + 1 filmowiec) obejmuje: - Przygotowań w domu (w formie klipu + zdjęcia) - Ceremonię w kościele lub USC - Wesele do oczepin (1:00) - Ujęcia z drona - Teledysk z dnia ślubu (4-6 min) - Sesję plenerową w innym dniu około 4 godzin. - Fotoalbum 14 rozkładówek 30x30cm + pendrive zawierający zdjęcia i film. - 2x pendrive dla rodziców (film + zdjęcia) - Czas trwania filmu do wyboru 60-120min - 600 zdjęć poddanych autorskiej obróbce - Dodatkowe ujęcia filmowe + dron na sesji plenerowe