Zbierz Oferty

Konto

Dodaj Firmę

Wyszukiwarka

Lista Siatka

ByczekFoto - wolne terminy 2024/2025

Poznań / Wielkopolskie

ześć! Mam na imię Sara i z ogromną przyjemnością zostanę Twoją fotografką :) Cały zestaw fotografii tworzy historie i jest reportażem w dosłownym tego słowa znaczeniu. Wiec oprócz dokumentalnej części, moje fotografie zawierają również nieoczywiste kadry, chcąc uchwycić bardzo ulotne emocje, zdarzenia. Większość moich zdjęć to niepozowane sytuacje, spontaniczne momenty, w których najbardziej liczy się naturalność. Tym samym staram się być niewidoczna i wtapiać się w tłum niczym kameleon ;) Oferuje różne warianty reportażu ślubnego. Standardowo pracuje do godziny 1:00/1:30 - jeżeli okaże się, że w dalszym ciągu jest dobry czas na zdjęcia, jestem w stanie przedłużyć swoją prace bez dodatkowych opłat. W pakietach jest zawarta minimalna liczba zdjęć, ale tak naprawdę nie ograniczam się do ich liczby, jeśli okaże się, że mam więcej udanych kadrów, dostajecie wszystkie warte uwagi :) Pakiet zdjęć mogę udostępnić w formie elektronicznej na dysku ze stałym dostępem, istnieje możliwość na życzenie zgrania zdjęć na pendrive. Aby nie było wątpliwości, każde ze zdjęć zostaje poddane obróbce graficznej. Oferuje również w zależności od pakietu papierowe odbitki zdjęć, stworzenie fotoksiążki, jak również wykonanie sesji ślubnej w innym dniu. Oprócz oferty cenowej mogę również podesłać linki w wiadomości prywatnej do pełnych reportaży. Zależy mi również, aby czas oczekiwania na zdjęcia nie trwał w nieskończoność, dlatego maksymalny czas jaki przewiduje to 30 dni roboczych. Być może uda się jeszcze wcześniej! Jestem w stanie dojechać do każdego miejsca w Polsce. Wykonuje również sesje narzeczeńskie czy fotografuje wieczory panieńskie. Jeśli spodobały Ci się moje prace i chciałbyś/chciałabyś dowiedzieć się więcej szczegółów na temat mojej oferty, to zapraszam do kontaktu. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania. Jeżeli któryś z pakietów nie odpowiada idealnie Waszym oczekiwaniom, dajcie proszę znać wtedy wycenie indywidualnie reportaż. Do zobaczenia :)

Zapytaj o ofertę >
Zapytaj o ofertę >

MOMENT - stwórz z nami niesamowite momenty

Strzelce Opolskie / Opolskie

Ślub w MOMENT to nie tylko doskonale przygotowana przestrzeń i profesjonalizm, ale przede wszystkim serce włożone w każdy detal. Nasza przestronna, nowoczesna sala, komfortowe pokoje i urokliwy ogród to idealne tło dla Waszego wyjątkowego dnia. Naszym celem jest, abyście mogli cieszyć się każdym momentem, bez stresu organizacyjnego, a my z przyjemnością oddamy się tworzeniu niezapomnianej atmosfera. O nas: Sala bankietowa w obiekcie MOMENT to nie tylko przestrzeń, ale miejsce, w którym marzenia o wyjątkowych wydarzeniach stają się rzeczywistością. Bez względu na to, czy to romantyczne wesele, ekskluzywny bankiet czy profesjonalna konferencja, nasza sala bankietowa zapewnia niepowtarzalny klimat i atmosferę, która podkreśla istotę każdej uroczystości. ✨ Zaplanujcie swoje wymarzone wesele w wyjątkowym otoczeniu, w którym marzenia stają się rzeczywistością. Stworzymy dla Was niezapomniany dzień, pełen magii, uroku i radości. Pozwólcie nam zatroszczyć się o każdy aspekt, abyście mogli skupić się tylko na tym, co naprawdę ważne – miłości i szczęściu! Ślub w MOMENT to nie tylko doskonale przygotowana przestrzeń i profesjonalizm, ale przede wszystkim serce włożone w każdy detal. Nasza przestronna, nowoczesna sala, komfortowe pokoje i urokliwy ogród to idealne tło dla Waszego wyjątkowego dnia. Naszym celem jest, abyście mogli cieszyć się każdym momentem, bez stresu organizacyjnego, a my z przyjemnością oddamy się tworzeniu niezapomnianej atmosfery tego wyjątkowego wydarzenia… Nasze 34 pokoje to przestrzenie odzwierciedlające harmonię i funkcjonalność. Prostota idzie w parze z elegancją, a wystrój jest starannie dobrany, aby zapewnić spokojny sen i relaks. Dostępne są głównie dwuosobowe pokoje, które są wyposażone w najnowocześniejsze udogodnienia, takie jak telewizor, prywatna łazienka z wygodnym prysznicem oraz suszarka do włosów. Wnętrza stworzone są z myślą o zapewnieniu wyjątkowego wypoczynku każdemu z naszych gości. MOMENT to miejsce, gdzie każdy szczegół, od wystrój po prezentację potraw, został zaplanowany z pasją i dbałością o estetykę. Mamy wolne terminy jeszcze na ten rok! Nie przegap okazji, by zorganizować ceremonię, która na zawsze pozostanie w Waszej pamięci, pełna miłości, radości i niezapomnianych wspomnień. ✨ Serdecznie zapraszamy do kontaktu. Lokalizacja: Nasz obiekt znajduje się w samym sercu Strzelec Opolskich. Przy ulicy Plac Targowy 3D. ✨Autostrada A4 - 7 km ✨Kędzierzyn - Koźle - 26 km ✨Opole - 34 km ✨Gliwice - 40 km ✨Katowice - 70 km Styl, wystrój i dekoracje sali weselnej: Marzysz o klasycznej romantyce czy nowoczesnej elegancji? Nasza wszechstronna przestrzeń to idealne tło dla Twoich wyjątkowych MOMENTÓW. Oferujemy nie tylko elegancję i styl, ale także elastyczność i dostosowanie, aby Twoje marzenie o idealnym dniu mogło stać się rzeczywistością.✨ Uniwersalność i funkcjonalność w jednym! Nasza sala weselna to idealne miejsce do zorganizowania Waszego wymarzonego ślubu i przyjęcia weselnego. Zaczarowane wnętrze, romantyczne oświetlenie i przemyślany układ przestrzeni sprawią, że każdy moment tego wyjątkowego dnia będzie niezapomniany. DEKORACJE, KTÓRE SPEŁNIĄ MARZENIA: Nasi dekoratorzy to artyści w świecie detali! Oferujemy indywidualne podejście do dekoracji, aby każdy zakątek sali odzwierciedlał Wasze marzenia i styl. Kwiatowe kompozycje, eleganckie oświetlenie, personalizowane detale – wszystko, aby stworzyć magiczny klimat Waszego ślubu. Rodzaje organizowanych imprez: MOMENT to idealne miejsce na różnorodne wydarzenia - od wesel po eventy firmowe. Dopasowujemy się do każdej uroczystości, zapewniając wyjątkową atmosferę i profesjonalną obsługę! Choć sala została zaprojektowana z myślą o weselach, jej elastyczność sprawia, że doskonale nadaje się również na inne okazje. Urodziny, jubileusze, konferencje, Komunie, Chrzty - możliwości są nieograniczone! Przy sali znajduje się urokliwy ogród, idealny na ceremonie plenerowe, sesje fotograficzne czy kameralne spotkania. To miejsce, gdzie natura splata się z elegancją. Zapraszamy do naszej eleganckiej sali bankietowej✨, gdzie subtelne barwy tworzą harmonijną atmosferę idealną dla niezapomnianych wspomnień. Przestrzeń pomieści do 150 gości, a różnorodne ustawienia stołów zapewnią komfort i swobodę zabawy. Z naszą pomocą każdy detal będzie dopasowany do Waszych preferencji, tworząc przepiękne MOMENTY. Ślub i wesele w plenerze: Marzysz o wyjątkowym ślubie w otoczeniu natury? U nas możesz spełnić swoje marzenie! Na terenie naszej restauracji znajduje się uroczy ogródek, idealny na romantyczną ceremonię ślubną pod gołym niebem. Możemy udekorować miejsce kwiatami, świecami i delikatną girlandą, tworząc magiczną atmosferę, w której powiesz swoje „tak” w otoczeniu zieleni i śpiewu ptaków. Jeśli preferujesz bardziej tradycyjne wnętrze, zapraszamy do naszego pięknie urządzonego budynku. W naszej eleganckiej sali możemy zorganizować ceremonię ślubną w stylu, który idealnie odzwierciedla wasze marzenia i osobowość. Niech nasza restauracja stanie się miejscem, gdzie rozpoczniecie nowy rozdział waszego życia, otoczony pięknem natury lub elegancją wnętrza, zgodnie z waszymi preferencjami. ✨ Specjalność naszej kuchni: Nasze menu zostało przygotowane przez naszego niezastąpionego Szefa Kuchni - Mariusza Dziadowicza. Z doświadczeniem zdobytym w najbardziej renomowanych restauracjach, Mario od 33 lat tworzy unikalne kompozycje smakowe, które kuszą podniebienia. Z każdym krokiem na swojej kulinarno-zmysłowej podróży, Mariusz zgłębiał tajniki kuchni, eksperymentując z aromatami i konsystencjami. Jego kulinarna mądrość, oparta na latach doświadczenia, przekształca każde danie w prawdziwe dzieło sztuki. Jego kulinarne dzieła to prawdziwa podróż po smakach, w której tradycja spotyka się z nowoczesnością, a każdy składnik ma swoją rolę do odegrania w tej kulinarnej symfonii. Jego talenty doceniła legenda kulinarnego świata, Magda Gessler, co świadczy o niezwykłej jakości i pasji w jego kulinarnym mistrzostwie. Nasz Szef Kuchni, z pasją do doskonałego jedzenia, przygotował dla Was niezwykłe menu, które zaspokoi nawet najbardziej wymagające podniebienia. Co nas wyróżnia? ✨ Wyjątkowa kuchnia fusion, łącząca tradycję z nowoczesnością. ✨ Sezonowe składniki od lokalnych dostawców. ✨ Przytulna atmosfera i elegancki wystrój wnętrza. ✨ Obsługa na najwyższym poziomie, gotowa spełnić Wasze kulinarne marzenia. MENU SKROJONE NA MIARĘ: Nasi utalentowani kucharze z przyjemnością dostosują menu do Waszych gustów i preferencji. Od tradycyjnych smaków po kulinarną ekstrawagancję – z nami każde danie stanie się kulinarnym arcydziełem. Noclegi: Do dyspozycji Gości mamy 34 pokoje. Znajdziecie u nas pokoje standardowe oraz te w standardzie lux. Wnętrza stworzone z dbałością o detale tworzą atmosferę, która kradnie serca naszych Gości. Każdy pokój to oaza spokoju, gdzie komfort staje się standardem, a nasi Goście będą mogli się w pełni zrelaksować. Dostępne są głównie dwuosobowe pokoje, które są wyposażone w najnowocześniejsze udogodnienia, takie jak telewizor, prywatna łazienka z wygodnym prysznicem oraz suszarka do włosów. Wnętrza stworzone są z myślą o zapewnieniu wyjątkowego wypoczynku każdemu z naszych gości. Dodatkowe usługi i atrakcje: ✨Darmowy parking dla naszych Gości. ✨Miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. ✨Klimatyzowane sale. ✨Bezpłatne Wi-Fi ✨Toaleta dla osób z niepełnosprawnością. ✨Kącik zabaw dla dzieci. ✨Przewijak dla dzieci. ✨Ogród ✨Współprace z zaufanymi podwykonawcami (cukiernia / dekoracje / kwiaty / fotografia i film / muzyka / animacje)

Zapytaj o ofertę >
Zapytaj o ofertę >

4* Hotel META

Szczyrk / Śląskie

4* Hotel META - gdy celem jest miłość! Nasz Hotel to wyjątkowe miejsce z niepowtarzalną atmosferą, wspaniałą obsługą i znakomitą kuchnią, a lokalizacja w samym sercu Beskidu Śląskiego to spełnienie marzeń o idealnym miejscu na Twoje Wesele! Do dyspozycji Par Młodych oddajemy nowo wybudowaną salę, w której organizujemy przyjęcia weselne do 250 gości. Sala jest stylowa, a zarazem nowoczesna, w pełni klimatyzowana o powierzchni 450 m2 z profesjonalnym oświetleniem, sprzętem multimedialnym, sceną oraz dużym parkietem. Całość dopełnia ściana z okien z widokiem na kolej linową na Skrzyczne. Dodatkowo oferujemy również 2 sale restauracyjne (Regionalną oraz Kominkową). W pierwszej organizujemy wesela dla 130 osób, natomiast w drugiej – przyjęcia do 80 osób. W naszej ofercie znajdują się miedzy innymi: • uroczyste powitanie Pary Młodej (powitanie chlebem i solą, przejście po czerwonym dywanie, wspólny toast) • serwowany obiad czterodaniowy oraz maksymalnie trzy gorące kolacje • zimne zakąski na stołach lub w formie bufetu • tort weselny oraz ciasta i inne słodkości naszego wypieku • nielimitowane napoje zimne i gorące • pokój gościnny dla Pary Młodej – GRATIS • rabat na noclegi dla gości weselnych w komfortowych pokojach • opiekę doświadczonego koordynatora od podpisania umowy poprzez czuwanie nad przebiegiem wesela po ostateczne rozliczenie • specjalne menu oraz możliwość dostosowania menu pod konkretne diety (w tym słodki bufet, stół, regionalny, stół owoców morza, sushi etc.) • zorganizowania ceremonii zaślubin w plenerze • pomoc w doborze usług weselnych: oprawy muzycznej (DJ lub zespół), dekoracji oraz usług florystycznych, fotografa, kamerzysty oraz atrakcji dla gości • profesjonalną i sympatyczną obsługę Dodatkowo oferujemy możliwość zorganizowania ceremonii ślubnej zarówno na tarasie widokowym (na dachu Hotelu) z widokiem na góry, jak i na terenach zielonych wzdłuż kolejki na Skrzyczne. Udzielamy pomocy w organizacji ślubów humanistycznych. Przedstawiona przez nas oferta jest przykładowa. Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie oraz życzenia. Zapraszamy do kontaktu!

Zapytaj o ofertę >
Zapytaj o ofertę >

Auto do ślubu BMW 5 G30 2023r M-pakiet Fotobudka 360 Fontanna czekolady PODWÓJNA napis LOVE Ksiega gości AUDIO/Telefon życzeń

Lublin / Lubelskie

Witam Oferuję Państwu wynajem luksusowego auta z nutą sportowego charakteru marki BMW. Samochód BMW serii 5 G30 z maja 2023 roku, w kolorze bieli alpejskiej, z podwójnym m-pakietem i bogatym wyposażeniem. BMW 5 G30 to połączenie sportowej elegancji, doskonałej wydajności i luksusowego wnętrza. Dynamiczne linie auta, imponujący grill oraz eleganckie detale sprawią, że wzbudzisz podziw na drodze, wśród gości pod kościołem/salą weselną czy podczas sesji zdjęciowej. Samochód był konfigurowany z myślą o klientach, którzy lubią podróżować wyjątkowo i luksusowo. Auto jest wyposażone w szereg udogodnień, w tym sportowy układ hamulcowy M o barwie czerwonej czy adaptacyjne zawieszenie, które zapewnia najwyższy komfort i wygodę w czasie podróży. Przestronne wnętrze, skórzane fotele w kolorze kości słoniowej, niezależny system chłodzenia i ogrzewania, szklany dach oraz spojler tylny M. Wewnętrzne oświetlenie ambientowe z funkcją zmiany koloru, podświetlane klamki, system audio najwyższej jakości. Pakiet zapachów Ambient Air, które tworzą ekskluzywną atmosferę dobrego samopoczucia we wnętrzu auta oraz zapewniają niezwykły komfort podczas jazdy. Oferta obejmuje: - dokładne umycie i przygotowanie auta - doświadczonego kierowcę ubranego odpowiednio do okazji - przejazd po Pana Młodego - przejazd po Panią Młodą - przejazd do kościoła/urzędu stanu cywilnego - przejazd na salę weselną - możliwość ubrania samochodu we własne dekoracje - możliwe własne tablice rejestracyjne weselne Możliwość udziału w sesji ślubnej oraz inne wszelkie udogodnienia po wcześniejszym ustaleniu jak najbardziej wchodzą w grę. Koszt usługi ok. 800zł lecz ustalany jest indywidualnie z każdym z klientów po uprzednim kontakcie celem uzgodnienia wolnego terminu oraz omówienia szczegółów, w tym możliwość obejrzenia auta. Oferuję również wynajem FOTOBUDKI 360 (100 cm) uznanej, polskiej firmy P4F o długoletnim doświadczeniu w zakresie produkcji fotobudek. Produkt marki P4F posiada nowoczesny design oraz został wykonany z wysokiej jakości materiałów. FOTOBUDKA 360 to zakręcona atrakcja na Twoje wesele, przyciąga gości zarówno designem, jak i efektami! Fotobudka 360 to najlepsza pamiątka z chwil, które chcesz zachować w pamięci na zawsze! Jak to działa? Wskakujesz na platformę sam lub z gronem przyjaciół, a obrotowe ramię rejestruje krótki film z efektami slow motion, hyperlapse i boomerang. Efektem jest coś więcej niż tylko zdjęcia ze standardowej fotobudki. Łapiemy ruch, taniec, zabawę, dodajemy muzykę. Udostępniamy pistolet do baniek mydlanych, pistolet do banknotów, konfetti i mnóstwo innych gadżetów. Wszystko to sprawia, że obraz jest dynamiczny i pełen emocji, a Twoje wspomnienia są dosłownie na wyciągnięcie ręki. Film wysyłamy od razu na Twój telefon, airdropem lub smsem. Już chwilę po nagraniu możesz udostępnić relację 360 swoim bliskim lub w mediach społecznościowych! Tematyczne nakładki magnetyczne na platformę z laminatem podłogowym - antypoślizgowym na różne eventy. Do wyboru 3 opcje np. styl weselny czy imprezowy. Aktualny cennik: 2 godziny pracy fotobudki - 900zł 3 godziny pracy fotobudki - 1100zł 4 godziny pracy fotobudki - 1300zł 5 godzin pracy fotobudki - 1500zł Możliwość dłuższej pracy fotobudki 360 po wcześniejszym ustaleniu szczegółów. Unikalna fontanna czekoladowa podwójna, dwusmakowa, 5-piętrowa o wysokości 80cm. Idealna na wesela, imprezy firmowe, komunie i wszelkie eventy. Profesjonalna fontanna cateringowa do czekolady o pojemności do 4 kg w każdej z komór, dla obsługi od 80 do 120 osób, do 12h pracy. Cena obejmuje: - wynajem fontanny - uruchomienie fontanny na miejscu - najwyższa jakościowo czekolada belgijska firmy Callebaut 5kg - patyczki do owoców, papierowe talerzyki, serwetki - transport fontanny oraz jej odbiór w promieniu 50km od Lublina Cena wynajmu - 900zł. Innowacyjny, ażurowy napis LOVE z żarówkami LED w stylu retro. Napis o wysokości 100cm, szerokości ok. 400cm i głębokości 20cm, dzięki czemu litery stoją stabilnie. Jedno serce mówi "kocham", ale LOVE w serca mówi "kocham" po tysiąckroć! Podświetlany napis LOVE w ażury w serca wnosi na uroczystość wyjątkowo romantyczną atmosferę. Za pomocą tej dużej dekoracji nie tylko zagwarantujesz piękne oświetlenie, wspaniałą atmosferę na uroczystości, ale również wymarzoną sesję zdjęciową. Cena wynajmu - 500zł. Księga gości AUDIO / Telefon życzeń Telefon życzeń na wesele pełni nie tylko alternatywę dla księgi gości w wersji pisanej. Jest to doskonała atrakcja i świetna zabawa dla uczestników imprezy! Życzenia, piosenki, historyjka związana z Waszym udziałem, a może żarciki nagrane przez Waszych rodziców, dziadków, przyjaciół. Podczas składania życzeń weselnych jest mnóstwo śmiechu i chichotów. Dzięki przedmiotowi zyskacie nie tylko pamiątkę z dnia ślubu i wesela, ale też zapewniacie świetną rozrywkę dla gości weselnych. Telefon życzeń to niezastąpiona pamiątka z dnia Waszego ślubu. Dzięki księdze gości audio po kilku latach od Waszego wesela odtworzycie mnóstwo emocji i dacie się ponieść wspomnieniom. Urządzenia nie może zabraknąć na Waszym przyjęciu! Jak działa Księga gości AUDIO / Telefon Życzeń? Goście podnoszą słuchawkę, odsłuchują wiadomość głosową od organizatora i po krótkim "Beep", nagrywają życzenia, opowiadają historię lub żart. Po odłożeniu słuchawki nagranie automatycznie zapisuje się na karcie SD. Nasz telefon posiada regulację głośności i funkcję odsłuchu ostatniego nagrania po przekręceniu tarczy. Na koniec otrzymują Państwo wszystkie nagrania w formie linku do chmury bądź na personalizowanym pendrive (+100 zł). Możemy wgrać wiadomość powitalną przed imprezą (z przesłanego nagrania) lub w dniu otrzymania produktu mogą państwo samodzielne nagrać wiadomość na Telefon Życzeń. Cena wynajmu - 400 zł. W ofercie firmy wkrótce pojawią się także kolejne napisy LED oraz inne atrakcje weselne. Podane wyżej ceny obowiązują od piątku do niedzieli oraz w święta. Od poniedziałku do czwartku ceny są dużo niższe. Kliencie pamiętaj im więcej usług w jedno miejsce, tym bardziej atrakcyjne rabaty i korzystniejsza cena dla Ciebie! Nie zwlekaj i zarezerwuj już teraz! Zapraszam do kontaktu Oferuje również usługi na: - chrzciny - komunie - urodziny - wieczory panieńskie/kawalerskie - studniówki - teledyski - imprezy firmowe - spotkania biznesowe - inne eventy

Zapytaj o ofertę >
Zapytaj o ofertę >

Sala Bankietowa Zakliki Hotel

Kraków / Małopolskie

Sale Bankietowe Zakliki w Hotelu Zakliki Kraków to miejsce w spokojnej części miasta - Mydlnikach, zaledwie 6 kilometrów od lotniska i 8 kilometrów od historycznego centrum miasta. Dogodna lokalizacja i dojazd do obiektu sprawiają, że stanowi on doskonałą przestrzeń do zaplanowania niezapomnianych uroczystości w tym przyjęć weselnych oraz ślubów w plenerze -ogród przy Sali. Co może zaoferować parom młodych Hotel Zakliki? Wesele w przestronnych, a zarazem niezwykle eleganckich wnętrzach sali weselnej o powierzchni ponad 300 m2. Piękne żyrandole, a także inne starannie dobrane dekoracje sprawiają, że sala bankietowa świetnie sprawdzi się podczas organizacji wesel w stylu glamour, ale również przyjęć w nieco bardziej klasycznym stylu. Do dyspozycji naszych klientów oddajemy prostokątne i okrągłe stoły - wybór ich ułożenia pozostawiamy w Waszych rękach! Hotel Zakliki to również wspaniała baza noclegowa dla gości. Dlatego jeśli poszukujecie sali na wesele z noclegiem w Krakowie nie mogliście trafić lepiej. Przybyłym weselnikom oferujemy komfortowy nocleg w naszych pokojach wyposażonych w łazienkę, TV oraz szereg innych udogodnień. Łącznie Hotel Zakliki może zagwarantować nocleg dla 90 gości. Do dyspozycji pary młodej i gości pozostaje również przestronny parking oraz ogród z miejscem do odpoczynku i rozmowy. W naszym obiekcie ogromną wagę przykładamy także do serwowanego podczas przyjęć jedzenia. Menu weselne tworzone przez naszych doświadczonych kucharzy z pewnością trafi w gusta zaproszonych gości. Hotel Zakliki oferuje zarówno potrawy kuchni regionalnej, jak i dania fusion. Serdecznie zapraszamy do kontaktu i organizacji niezapomnianych przyjęć w naszym hotelu! Lokalizacja Znajdujemy się z Krakowie - spokojnej okolicy Bronowice.

Zapytaj o ofertę >
Zapytaj o ofertę >

Fine Cocktails Drink Bar

Słupsk / Pomorskie

Fine Cocktails: Tworzymy Magiczne Chwile, Koktajle z Pasji i Bogactwem Doświadczeń! Witaj w świecie Fine Cocktails, gdzie każdy napój to dzieło sztuki stworzone z pasją i bogactwem wieloletniego doświadczenia w świecie koktajli. Nasza filozofia opiera się na używaniu przetworów homemade, by wydobrzeć największy smak i zaskoczyć podniebienia Twoich gości! Co nas wyróżnia? * Nagrody i Wyróżnienia: Jesteśmy dumni z wielu zdobytych nagród i wyróżnień, potwierdzających naszą doskonałość w świecie barmaństwa. * 1. Miejsce w Plebiscycie 2023: Z dumą informujemy, że zdobyliśmy 1. miejsce w Plebiscycie na najlepszą Agencję Barmańską na Pomorzu, zorganizowanym przez Dziennik Bałtycki. * Najnowocześniejszy Sprzęt: Gwarantujemy organizację Twojego wydarzenia na najwyższym poziomie, korzystając z najnowocześniejszego sprzętu. * Produkty Homemade: Nasze koktajle to rarytasy przygotowywane z domowymi przetworami, sprawiające prawdziwą ucztę smaku. * Atrakcje Dodatkowe: Zajmujemy się pełną organizacją dodatkowych atrakcji bez angażowania zewnętrznych podwykonawców. * Barmani Z Klasą: Nasi barmani nie tylko zachwycają umiejętnościami, ale także wysoką aparycją i umiejętnością nawiązywania interakcji z gośćmi. * Mnóstwo Aranżacji Barów: Dla nas każde wydarzenie to sztuka, dlatego proponujemy różnorodne aranżacje barów, dostosowane do Twoich upodobań. * Rodzinna Atmosfera: Profesjonalizm spotyka się z przyjacielską atmosferą, tworząc idealne miejsce do swobodnych spotkań przy barze. * Obsługa Wielu Wydarzeń: Zajmujemy się obsługą różnorodnych wydarzeń, od bankietów po imprezy plenerowe, zapewniając niezapomniane doznania. Napisz do nas, a dostaniesz indywidualnie dostosowaną ofertę na swoją imprezę. Z Fine Cocktails Twoje przyjęcie stanie się wyjątkowe, magiczne, a nasze wieloletnie doświadczenie gwarantuje, że każdy kieliszek jest pełen doskonałości! Zapraszamy do świata smaku, elegancji i niezrównanego doświadczenia w świecie koktajli!

Zapytaj o ofertę >
Zapytaj o ofertę >

MovieWam.pl - Film Ślubny | Blink Films

Płońsk / Mazowieckie

Cześć! Zastanawiacie się nad tym, jak uwiecznić Wasz ślub i wesele w piękny sposób? Mamy coś dla Was! Jesteśmy kamerzystami, którzy specjalizują się w filmowaniu wesel. Naszym celem jest zrobienie dla Was filmu, który będzie odzwierciedlał Waszą historię miłosną i będzie jednocześnie niezapomnianym wspomnieniem dla Was i Waszych bliskich. Co oferujemy? W naszej podstawowej ofercie znajdziecie długi film ślubny o długości od 20 do 90 minut, który będzie zawierał najważniejsze momenty Waszego dnia. Poza tym proponujemy również zwiastun ślubny, który stworzymy z kilku najpiękniejszych fragmentów. Jednak to nie wszystko! Nasze filmy robimy w najwyższej jakości 4k, a w podstawowej ofercie mamy również filmowanie z drona. Dzięki temu uzyskujemy niesamowite ujęcia, które wspaniale prezentują się w filmie. Nasz zespół to ludzie z pasją, którzy kochają swoją pracę. Stawiamy na nowoczesność, kreatywność i indywidualne podejście do każdej pary młodej. W naszej pracy cenimy sobie profesjonalizm. Wszystko po to, abyście byli zadowoleni z efektów naszej pracy. Dlatego też, przed każdym weselnym sezonem, przeprowadzamy wiele rozmów z przyszłymi parą młodą, aby poznać Wasze oczekiwania i potrzeby. W naszym pakiecie podstawowym znajdziecie długi film ślubny i zwiastun, ale mamy również w ofercie dodatkowe usługi, takie jak sesja plenerowa, którą również możemy nagrać dla Was. Nasze filmy to coś więcej niż zwykłe nagranie z kamery. Staramy się oddać w nich całą emocję i klimat Waszego wesela, tak abyście mogli powracać do tego wyjątkowego dnia zawsze, gdy tylko zechcecie. Jeśli zależy Wam na filmie ślubnym, który będzie dla Was naprawdę wyjątkowy, to zapraszamy do skorzystania z naszych usług! Dajcie nam znać, a chętnie podzielimy się z Wami naszym doświadczeniem i portfolio.

Zapytaj o ofertę >
Zapytaj o ofertę >

Sota – Najszybsze Fireshow Świata!

Gdańsk / Pomorskie

Zapewnimy paręnaście minut intensywnej i dynamicznej rozrywki, która stanowi punkt kulminacyjny wieczoru, często, jako sekretna atrakcja, o której nie wie żaden z gości, poza parą młodą. Co oferujemy? - duety, pokazy solowe na kijach pirotechnicznych, flarowych i ogniowych; - walkę sceniczną na płonący oręż; - użycie pochodni miotających ogniem i plucie ogniem; - wykorzystanie pirotechniki scenicznej do podniesienia jakości pokazu i stworzenia okazji do zrobienia niezapomnianych zdjęć parze młodej; Czemu nająć nas, a nie jakąś inną grupę? - jesteśmy najszybsi, nikt nie kręci ogniami szybciej od nas, dodatkowo eksponujemy iskrzącym pyłem; - tylko my potrafimy stworzyć iluzje slowmotion w czasie rzeczywistym: https://www.youtube.com/watch?v=4P3f82lRtnY&t=293s - nasze pokazy są bardzo dynamiczne i ściśle dopasowane do muzyki, nasze motto to "widz nie może się nudzić!". - podejdziemy blisko waszych gości, żeby delikatnie poczuli ciepło naszych ogni, - w ten sposób można wywrzeć silne wrażenie na widowni i zapisać się w jej pamięci; - jesteśmy uprzejmi, pomocni i entuzjastyczni. Kim jesteśmy? Duetem dwóch starych przyjaciół. Mieszkamy w Gdańsku. Sota ma 3 lata, nasz założyciel (Ogniomistrz Wchodu '23) kręci już od parunastu lat. Występowaliśmy już na weselach, imprezach firmowych, dożynkach, festynach, festiwalach, finale WOŚP, imprezach zamkniętych, urodzinach i konkusach. Występujemy w czarnych spodniach i firmowych koszulkach. CENNIK FULL SOTA! 16-17 min 2600 zł Różnorodny pod względem doboru sprzętów, tempa, choreografii, zrównoważony czasowo. Nasz najlepiej sprzedający się pokaz: 1. DUET – synchronizowany układ na kijach (około 3:30 min) – najspokojniejsza część występu, wprowadzenie widzów w klimat pokazu i budowanie napięcia; 2. SOLOWY kontaktowa żonglerka na długim kiju – ten występ będzie zawierać najbardziej zaawansowane technicznie sztuczki, zbuduje napięcie przed komponentami finalnymi. Podczas tej części będą momenty, kiedy podejdę dość blisko publiki, tak żeby delikatnie poczuli ciepło naszych ogni. Taki zabieg znacznie zwiększa zaangażowanie publiki i sprawia, że zapamiętują pokaz na dużo dłużej (około 3:30 min); 3. WALKA płonącym orężem – pokaz walki scenicznej 1 miecz vs 2 krótkie miecze (około 3 min); 4. SOLO – superszybka rotacja na kiju z płynną zmianą tempa, co prowadzi do efektu iluzji slow motion. To mój popisowy numer, którego spektakularność podbijam pyłem iskrzącym (około 2:50 min);; 5. DUET pirotechniczny – układ na dwóch różnych kijach. Jeden będzie wyposażony we flary, drugi w kolorowe fontanny iskier. (około 2 min); 6. FINAŁ – plucie ogniem i użycie likopodium do stworzenia bezpiecznego wybuchu łańcuchowego (1 min ). Link ilustrujący 6 wymienionych segmentów: https://www.youtube.com/watch?v=isnNRt3MKMc&t=1s Dodatkowo w wybranych momentach pokazu będą odpalane ciche środki pirotechniczne, które będą podbijać najbardziej emocjonujące momenty. Scenę, na której występujemy, wyznaczamy dużym półokręgiem płonących pochodni, które nie tylko podgrzewają atmosferę, ale też dzięki temu widzowie wiedzą dokładnie, do którego miejsca wolno im się bezpiecznie zbliżać. Nasze zaplecze jest zaopatrzone w 2 koce gaśnicze, gaśnicę i wiadro z wodą. Zawsze trzymamy nasz ogień pod kontrolą. Jeśli lokacja, w której mamy wystąpić jest oddalona od Gdańska bardziej niż o 50 km doliczamy dojazdówkę (50 gr za km). EKONOMIK SOTA 9-10 min 1900 zł Solowa wersja nszego najlepiej sprzedającego się pokazu. Samotnie wystąpi przed Wami Ogniomistrz Wschodu '23! Tę opcję szczególnie polecam na kameralne imprezy. 1. Kontaktowa żonglerka na długim kiju – ten występ będzie zawierać najbardziej zaawansowane technicznie sztuczki, zbuduje napięcie przed komponentami finalnymi. Podczas tej części będą momenty, kiedy podejdę dość blisko publiki, tak żeby delikatnie poczuli ciepło naszych ogni. Taki zabieg znacznie zwiększa zaangażowanie publiki i sprawia, że zapamiętują pokaz na dużo dłużej (około 3:30 min); 2. Superszybka rotacja na kiju z płynną zmianą tempa, co prowadzi do efektu iluzji slow motion. To mój popisowy numer, którego spektakularność podbijam pyłem iskrzącym (około 2:50 min); 3. Pirotechniczny układ na kolejno dwóch różnych kijach. Jeden będzie wyposażony we flary, drugi w kolorowe fontanny iskier. (około 2 min); 4. FINAŁ – plucie ogniem i użycie likopodium do stworzenia bezpiecznego wybuchu łańcuchowego (1 min ). Scenę, na której występuję, wyznaczam dużym półokręgiem płonących pochodni, które nie tylko podgrzewają atmosferę, ale też dzięki temu widzowie wiedzą dokładnie, do którego miejsca wolno im się bezpiecznie zbliżać. Nasze zaplecze jest zaopatrzone w 2 koce gaśnicze, gaśnicę i wiadro z wodą. Zawsze trzymamy nasz ogień pod kontrolą. Jeśli lokacja, w której mamy wystąpić jest oddalona od Gdańska bardziej niż o 50 km doliczamy dojazdówkę (50 gr za km). Potrzebujesz dłuższego, większego pokazu? Masz konkretne oczekiwania, co do strojów, pirotechniki, rekwizytów, muzyki, liczby występujących, makijażu scenicznego? Skontaktuj się z nami, żeby ustalić przebieg i cenę personalizowanego pokazu.

Zapytaj o ofertę >
Zapytaj o ofertę >